یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۸۶ - ۲۰:۱۵
۰ نفر

گروه ادب و هنر: «همیشه پای یک زن در میان است» آخرین ساخته کمال تبریزی در حال حاضر آخرین روزهای تدوین را توسط حسین زندباف سپری می‌کند.

همچنین صداگذاری فیلم نیز چندی پیش توسط امیرحسین قاسمی‌آغاز شده و هم اکنون درنیمه راه است.

در این فیلم مهران مدیری، رضا کیانیان، حبیب رضایی، گل‌شیفته فراهانی، آهو خردمند، اسماعیل خلج، حسن معجونی، صبا کمالی، حبیب‌الله حداد، سیاوش چراغی‌پور، شبنم مقدمی، مژگان جودی، هنگامه صالحی به ایفای نقش می‌پردازند.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: «به یک خیابان باریک پر از ترافیک دقت کنید، به اکثر قهرها و دعوای همسایه‌ها، هم محله‌ها و خانواده‌ها توجه کنید، به خیلی از جنگهای تاریخی نگاه کنید، حتی دعوای‌هابیل و قابیل را دوباره مرور کنید، همیشه پای یک زن درمیان است.»

آریا عظیمی‌نژاد موسیقی این فیلم را می‌سازد. نویسنده فیلمنامه رضا مقصودی و کمال تبریزی هستند و بازنویسی نهایی آن را نغمه ثمینی انجام داده،بهرام بدخشانی مدیر فیلمبرداری، مازیار میری مجری طرح، مانفرد اسماعیلی دستیار اول و برنامه‌ریز و سعید شریفی‌کیا مدیر تولید این پروژه هستند. این فیلم به تهیه‌کنندگی محسن علی‌اکبری محصول شرکت هفت آسمان است.

این فیلم براساس داستانی از سیدمهدی شجاعی نوشته شده است. در کتاب مجموعه داستان «غیرقابل چاپ» نوشته سیدمهدی شجاعی، داستانی با نام همیشه پای یک زن در میان است دارد که در کنار چند داستان دیگر از جمله داستان غیرقابل چاپ به نقد زندگی اجتماعی معاصر می‌پردازد.

کمال تبریزی این فیلم را با نگاهی آزاد به این داستان و این کتاب می‌سازد. او پیش‌تر هم فیلم‌سینمایی «گاهی به آسمان نگاه کن» با بازی رضا کیانیان و ‌آتیلا پسیانی را براساس داستان مرشد و مارگریتا نوشته میخائیل بولگاکف ساخت.

کد خبر 21941

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز