دوشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۱
۰ نفر

همشهری آنلاین: سرپرست فدراسیون قایقرانی از رفع تعلیق فدراسیون قایقرانی و امکان حضور در مسابقات و تورنمنت‌های بین‌المللی خبر داد.

قایقرانی

 

به گزارش واحد مرکزی خبر، خسرو ابراهیمی‌نیا در نشست خبری افزود: با همکاری کمیته ملی المپیک و با ارسال نامه و مذاکره با ای سی اف، مجمع فدراسیون قایقرانی تایید و از این پس نماینده فدراسیون در مجمع جهانی حاضر خواهد شد.

ابراهیمی نیا گفت: پس از تایید اساسنامه و رفع تعلیق‌ها، انتخابات براساس اساسنامه برگزار خواهد شد.

او با بیان اینکه فرصت زیادی برای حضور در مسابقات بین‌المللی برای ورزشکاران این رشته باقی نمانده است گفت: مربیان و ورزشکاران تا نخستین رقابت بین‌المللی 60 روز فرصت دارند.

ابراهیمی نیا افزود: با توجه به تامین بخشی از هزینه مورد نیاز برپایی اردوها، به سرعت فدراسیون قایقرانی اردوهای مورد نیاز رابرگزار می کند و ورزشکاران به تمرین می‌پردازند.

او در پاسخ به سوالاتی درباره برخی از ورزشکاران ملی پوش رشته قایقرانی گفت: با نظر سرمربی و براساس خرد جمعی و رکوردزنی ورزشکاران امکان حضور آنها در رقابت‌های مختلف فراهم خواهد شد.

سرپرست فدراسیون قایقرانی درباره محسن شادی ورزشکار رشته قایقرانی گفت: در قایقرانی ورزشکارسالاری نخواهیم داشت و هر ورزشکاری که در اردو قابلیت‌های خود را به نمایش بگذارد و تایید سرمربی تیم ملی را داشته باشد در رقابت‌ها حضور خواهد یافت.

ابراهیمی نیا همچنین درباره شاهو ناصری گفت: این ورزشکار محدودیت دو ساله برای حضور در رقابت ها داشته که هم اکنون به پایان رسیده و مشغول تمرین است؛ فدراسیون هم برای تمرین با ایشان همکاری خواهد کرد.

سرپرست فدراسیون قایقرانی از برگزاری مراسم تجلیل از پیشکسوتان رشته قایقرانی در محل فدراسیون خبر داد و گفت: فردا مراسمی با حضور ورزشکاران، پیشکسوتان رشته قایقرانی در محل فدراسیون قایقرانی برگزار خواهد شد.

کد خبر 219289
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز