همشهری آنلاین: فرمانده انتظامی استان تهران از کشف بیش از سه هزار و ‪ ۵۰۰‬کیلوگرم انواع مواد مخدر طی سال جاری در این استان خبر داد.

به گزارش ایرنا سردار رضا زارعی روز یکشنبه 23 اردیبهشت  در جمع خبرنگاران در کرج گفت: بیش از یک هزار و ‪ ۵۰۰‬کیلوگرم ازاین مواد طی هفته گذشته در شهرستانهای این استان کشف شد.

وی خاطرنشان کرد: در این ارتباط سه هزار و ‪ ۷۹۳‬نفر نیز دستگیر شدند که سه هزارو ‪ ۱۹۹‬نفر آنان معتاد و بقیه توزیع‌کننده ، نگهدارنده و قاچاقچی مواد مخدر بودند.

زارعی افزود: ‪ ۷۸‬نفر از دستگیر شدگان از اتباع خارجی هستند که از آنان پنج قبضه اسلحه به دست آمد.

اراذل و اوباش

وی گفت: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در بخش برخورد با اراذل و اوباش از ابتدای سال جاری تاکنون حدود چهار هزار نفر در استان تهران دستگیر شده‌اند که پرونده یک هزار و ‪ ۱۰۱‬نفر از آنان برای رسیدگی در اختیار مقامات قضایی قرار گرفته است. 
 
بد حجاب 

وی افزود: در بخش برخورد با افراد بد حجاب در طرح یاد شده طی این مدت به بیش از ‪ ۳۵‬هزار نفر دراین منطقه تذکر ارشادی داده شد و حدود هزار نفر نیز به مراجع انتظامی هدایت و از آنان تعهد اخذ شد و ‪ ۱۲۴‬نفر هم در اختیار مراجع قضایی قرار گرفتند.

تجهیزات ماهواره

زارعی، کشف ‪ ۱۳‬هزار و ‪ ۲۸۵‬انواع تجهیزات ماهواره، ‪ ۱۲‬هزار و ‪ ۸۵۷‬بطری مشروبات الکلی، ‪ ۵۲۵‬هزار لیتر سوخت قاچاق را از دیگر فعالیت‌های فرماندهی انتظامی استان تهران در سال جاری برشمرد.

وی خاطرنشان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون یکهزار و ‪ ۶۷۷‬فقره جرم در استان تهران بوقوع پیوسته که ‪ ۹۶‬درصد ان کشف شده است.

فرمانده انتظامی استان تهران اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون ‪ ۱۶‬هزار و ‪ ۱۶۲‬نفر از اتباع بیگانه غیرمجاز در این منطقه شناسایی و جمع آوری شده‌اند.

زارعی یادآور شد: از اول خرداد ماه سال جاری همزمان با سراسر کشور طرح جمع‌اوری معتادان پرخطر در این استان اجرا می‌شود.

امروز دستاوردهای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در استان تهران در نمایشگاهی در معرض دید خبرنگاران قرار گرفت.

دراین نمایشگاه کشفیاتی در زمینه مواد مخدر،اموال مسروقه، قاچاق کالا، مشروبات الکلی، سلاحهای گرم و سرد و لباسهای خلاف مظاهر اسلامی به نمایش گذاشته شد.

کد خبر 21906

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز