همشهری آنلاین: سازمان بسیج مستضعفین در بیانیه‌ای تاکید کرد: ۲۴ خرداد ۹۲ روز پیروزی جبهه انقلاب اسلامی در برابر نظام سلطه بوده و یک بار دیگر دنیا، شاهد حماسه آفرینی ملت ایران خواهد بود.

بسیج

به گزارش خبرگزاری فارس، سازمان بسیج مستضعفین به مناسبت 24 خردادماه 92 بیانیه ای صادر کرد که در آن آمده است:

انقلاب اسلامی ایران به پرچمداری روح خدا و پشتوانه توده‌های مردمی، هیمنه پوشالین نظام سلطه را فرو ریخته و بشریت را از چنگال شوم استکبار و استعمار رهانید و به دامان آزادی حقیقی و عدالت جهانی رهنمون ساخت.

این بیانیه می‌افزاید: استکبار جهانی و صهیونیسم بین‌الملل که تیر آتشین انقلاب ایران اسلامی، جسم و جان پلید آنان را فرو پاشیده بود برای جبران شکست سهمگین خود، در طول سی و پنج سال گذشته از هیچ تلاشی فرو گذار نکرده و تمام امکانات و توانمندی‌های خود را در خدمت طرح‌های شوم و فتنه‌های خبیث‌شان در تمامی عرصه ها و میادین نظامی، فرهنگی، سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، علمی، هنری و ورزشی به کار گرفتند امّا صبر و استقامت توام با ایمان و بصیرت ملّت در سایه سار لایتناهی ولایت، تیرهای اجانب را به سوی خودشان برگردانیده و شیطان بزرگ و ایادی غربی‌اش روز به روز به اضمحلال نهایی و فروپاشی پایانی نزدیک ونزدیکتر شدند.

در ادامه این بیانیه تاکید شده است: نظام سلطه که با نفس‌های آخر در سینه سیاهش، جهان بشریت را آلوده می کند بسان فردی است در حال غرق شدن در باتلاق که لحظات آخر حیات خبیثه اش به هر سویی چنگ می زند تا شاید مانع مرگ خویش شود (زهی خیال باطل) از سوی دیگر امت اسلامی به برکت اطاعت از مقام منیع و رفیع امامت و ولایت، روز به روز بن بست ها را شکسته و باب پیروزی و فتح و ظفر را به روی بشریت می گشاید و علی رغم حقد و کینه دشمنان، مسیر پیشرفت و عدالت را تا صعود به قلّه حقیقت ناب طّی می کند و از این رو فوج فوج بیداری های مسلمانان و قیام های محرومان علیه حاکمان طاغوت حتی در قلب امریکا و اروپا رخ می دهند.

در بخش دیگر این بیانیه تصریح شده است: یقیناً شرایط امروز که اوج نبرد و ستیز جبهه حق در برابر باطل است مبارزه در سخت‌ترین و حساس‌ترین و در عین حال پیچیده ترین شرایط است که کوچکترین خطا و کم دقّتی ممکن است سالها و حتّی قرن ها بشریت را از عدالت حقیقی دور نماید و ایران اسلامی که طلایه دار و علمدار و سردمدار بیداری جهانیان بوده و چشم آدم و عالم از اقصی نقاط گیتی به خاک مقدس ما خیره و دوخته شده است تکلیف دارد تا امید عالمیان را به سرانجام نهایی رسانده و در این شرایط حساس، حماسه ای پرشکوه و شگفت آور را خلق کند تا به نا امیدی مطلق استکبار و نابودی کامل دشمنان بینجامد.

در این پیام آمده است: از این رو، انتخابات که گزارش آن با شمارش تک تک آرای ایرانیان به جهانیان مخابره می شود از اهمیت و جایگاه والا و بالایی برخوردار بوده و در تثبیت الگوی ایرانی اسلامی پیشرفت به طور عام و مردمسالاری اسلامی به طور خاص، نقشی کم نظیر دارد. شرکت در انتخابات که همواره به عنوان یک تکلیف و فریضه دینی و قانونی از سوی رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی علیه الرحمه و رهبر معظم انقلاب اسلامی امام خامنه‌ای دامت برکاته به آحاد ملّت ابلاغ گردیده است؛ به ویژه در روزهای اخیر که چشم طمع دشمنان به پشتوانه امپریالیسم رسانه‌ای صهیونیسم، امیدهای واهی را برای سلطه‌گران در پی داشته است.

این بیانیه می افزاید: اهمیتی مضاعف دارد که یقیناً حضور حداکثری پای صندوق های رای موجب افزایش اقتدار ملی، قدرت چانه زنی و حقّانیت کشورمان در عرصه های بین الملی و شتاب در نتیجه بخشی قیام های مردمی در سراسر جهان گشته و هر رأی، رأیی دوباره به جمهوری اسلامی خواهد بود. بی شک، هرایرانی با هر سلیقه، با حضور هوشمندانه در روز انتخابات، اعتماد به نظام مقدس ایران اسلامی را بار دیگر تثبیت نموده و برائت عملی و علنی خویش را از اقدام فتنه گران برای زیرسوال بردن نظام انتخاباتی، اعلام می‌نمایند که در این میان، انتخاب اصلح نیز مبتنی بر معیار ها و شاخصه های مقام معظم ولایت مورد تاکید است، تا رئیس جمهوری سکان اجرایی کشور را به دست گیرد که مایه افتخار اسلام و ولایت و خار چشم دشمنان بوده و مجری تحقق تمدن نوین اسلامی باشد.

در پایان این بیانیه تاکید شده است: 24 خرداد 92 که روز پیروزی جبهه انقلاب اسلامی در برابر نظام سلطه خواهد بود یک بار دیگر دنیا، شاهد حماسه آفرینی ملت ایران خواهد بود. ملت ایران خواهند آمد تا پاسخ دو طایفه شیطانی را بدهند. اولا آمریکایی که اعلام کرد «تحریم می کنم تا مردم را از نظام جدا کنم» شاهد حضور شگفت انگیز ایرانیان بوده و شکستی سخت نصیب استکبار خواهد شد. ثانیا کسانی که با ادعای تقلب در سال 88، سلامت نظام انتخاباتی را زیر سئوال برده و تلاش کردند تا با این ادعا، مردم را از آمدن پای صندوق‌های رای منصرف و نسبت به مشارکت در انتخابات دلسرد کنند با حضور حداکثری، پاسخ کوبنده خود را از ملت دریافت خواهند کرد. اگرچه حضور انبوه مردم در انتخابات مجلس دهم، فتنه گران را رسوا کرد اما حضور حیرت انگیز 24 خرداد 92 با شور و حماسه ای افزون، بصیرت بالای ملت و اعتماد عمیق آنان را به نظام اثبات نموده و نام ایران اسلامی را برای همیشه تاریخ در قلوب بشریت به اهتزاز در خواهد آورد.

کد خبر 218620
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز