محمد ملاحسینی: مدیران روابط عمومی پدافند هوایی و نیروی هوایی ارتش از محتوای مطالب متنوع صفحه دفاع همشهری آنلاین ابراز خرسندی کردند.

صفحه دفاع همشهری آنلاین 25 اسفند سال 1392 به مجموعه صفحات این وب‌سایت اضافه شد و کمتر از 3 ماه توانست توجه 2 نهاد‌ دفاعی کشورمان را به خود جلب کند.

چند روز پیش مسئولان و مدیران روابط عمومی پدافند هوایی و نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی، طی تماس تلفنی و حضور در تحریریه همشهری آنلاین نسبت به مطالب صفحه دفاع ابراز رضایت کردند.

آنها همچنین برای همکاری با مسئولان صفحه دفاع همشهری آنلاین نسبت به پوشش بهتر و دقیق‌تر اخبار و گزارشات این 2 نهاد دفاعی اعلام آمادگی کردند.

همچنین قرار شد تا از این طریق رشادت‌های دلاورمردان پدافند هوایی و نیروی هوایی ارتش که در طول هشت سال دفاع مقدس برگ زرینی از خود به جا گذاشته‌اند منعکس شود.

صفحه دفاع همشهری آنلاین به تمامی نهاد‌ها و چهره‌های دفاعی کشورمان اختصاص دارد و همواره سعی شده اخبار و گزارشات به شکل کامل، متنوع و همراه با مدخل‌ (چانک) اختصاصی ارائه شود.

صفحه دفاع همشهری آنلاین در حال حاضر دارای پنج مجله به نام‌های؛ دفاع مقدس، شهدای دفاع مقدس، چهره‌های دفاعی ایران، نهادهای دفاعی ایران و تجهیزات دفاعی ایران است.

در این مجلات همانطور که از اسم آنها پیداست، سعی شده به شکلی کامل و قابل استناد به موضوعات حوزه دفاع و امنیت پرداخته شود.

ضمن تشکر از توجه ویژه مدیران و مسئولان روابط عمومی پدافند هوایی و نیروی هوایی ارتش به صفحه دفاع همشهری آنلاین و ابراز رضایت آنها، مسئولان صفحه دفاع همشهری آنلاین از دیگر نهادهای دفاعی کشورمان برای انعکاس اخبار دعوت به همکاری به عمل می‌آورد.

کد خبر 218548
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز