همشهری آنلاین: دبیر کل حزب کارگزاران درباره نتیجه ائتلاف عارف و روحانی گفت: شورای 10 نفره مشورتی که آقای خاتمی تشکیل داده بودند اطلاعیه داده است که روحانی را به عنوان کاندیدای اصلاح طلبان انتخاب کرده اند.

مهر نوشت: غلامحسین کرباسچی دبیر کل حزب کارگزاران در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه نتیجه ائتلاف روحانی و عارف چه شده است گفت: شورای 10 نفره مشورتی که آقای خاتمی تشکیل داده بودند اطلاعیه داده است که روحانی را به عنوان کاندیدای اصلاح طلبان انتخاب کرده‌اند البته ضمن احترامی که به عارف دارم این اتفاق افتاده و آقای عارف و روحانی نیز گفته‌اند که تابع نظر بزرگان هستند.

وی با اشاره به حمایت آقای خاتمی از روحانی گفت: به هر حال شورای مشورتی با حضور خاتمی تشکیل می‌شود و در این انتخاب آقای خاتمی بی تاثیر نیست. این شورا در گذشته نیز اطلاعیه‌هایی در رابطه با حضور آقای هاشمی داده‌اند، در مجموع نظر شورا قطعی است و آقای روحانی کاندیدای نهایی است.

کرباسچی با بیان اینکه کناره گیری عارف اتفاق مهمی است افزود: به هر حال اگر این اتفاق بیفتد چون مجموعه اصلاح طلبان و نیروهای مرتبط یک کاندیدا خواهند داشت کمک بزرگی برای آقای روحانی خواهد بود.

وی ادامه داد: نظر خودم این است که روحانی می‌تواند در دور اول برنده شود و بر اساس بعضی از نظرسنجی‌هایی که سراغ داریم رای روحانی بسیار بالاست و احتمالا با کناره گیری عارف این وضعیت بهتر نیز خواهد شد.

کرباسچی در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه چنانچه عارف به نفع روحانی کنار نرود جبهه اصلاحات چه تصمیمی خواهد گرفت، گفت: من فکر نمی‌کنم این طور باشد بالاخره مجموعه اصلاح طلبان با هم هماهنگ هستند.

کد خبر 218166
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز