مجموع نظرات: ۰
جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۳۸۶ - ۱۷:۳۵
۰ نفر

معاون ترافیک شهردار تهران جزئیات و نحوه توزیع برچسب مسافربرهای شخصی را تشریح کرد.

به گزارش ایسنا،سیدجعفر ‌هاشمی ‌تشکری روز چهارشنبه گفت: تاکنون کار ثبت‌نام 51 هزار و 278 نفر در طرح ساماندهی مسافربرهای شخصی به طور کامل به اتمام رسیده است.

وی افزود: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، کار توزیع برچسب مسافربرهای شخصی از روز شنبه 22 اردیبهشت ماه سال جاری آغاز و تا 31 اردیبهشت ماه به پایان می‌رسد.

معاون ترافیک شهردار تهران در خصوص نحوه توزیع برچسب مسافربرهای شخصی گفت: کار توزیع برچسب‌ها بر اساس حروف الفبا و اول نام خانوادگی متقاضیان انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: اطلاعیه توزیع این برچسب‌ها از طریق رسانه‌های جمعی، شعب پیک بادپا و سامانه شهرداری تهران به نشانی www.tehran.ir در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد.

معاون ترافیک شهردار تهران علت تاخیر در توزیع برچسب‌ها را از قول ستاد ساماندهی مسافربرهای شخصی، آماده نبودن هولوگرامهای آنها عنوان کرد و گفت: شهرداری تهران با توجه به تأخیر رخ داده، بیش از این نمی‌تواند منتظر برچسب‌ها بماند، لذا از روز شنبه کار توزیع برچسب‌ها را در تهران آغاز می‌کند. 

وی با اشاره به این که شهرداری تهران اولین شهرداری کشور بود که نسبت به ثبت‌نام از مسافربرهای شخصی اقدام کرده است، گفت: بدین ترتیب تهران اولین شهری خواهد بود که مسافربرهای شخصی آن برچسب می‌گیرند.

مسافربران شخصی دارای مجوز، در قالب شرکت‌های خصوصی ساماندهی می‌شوند.
معاون ترافیک شهردار تهران خاطرنشان کرد: بدیهی است با اتمام توزیع برچسب‌ها، مأموران راهنمایی و رانندگی با مسافربرهای شخصی بدون برچسب برخورد خواهند کرد.

وی با اشاره به وجود 41 هزار تاکسی خطی و گردشی در تهران تصریح کرد: بر اساس هماهنگی‌های انجام شده با ستاد تبصره 13 مسافربرهای شخصی از کارت هوشمند خودروهای عمومی‌برخوردار خواهند شد.

معاون ترافیک شهردار تهران در عین حال به ایسنا گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده پس از تعویض خودروهای فرسوده پلاک قرمز، کار تعویض مسافربرهای شخصی فرسوده نیز در تهران آغاز می‌شود.

کد خبر 21757

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز