جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۳۸۶ - ۱۶:۴۹
۰ نفر

گروه اقتصادی: خودروی تندر 90 در حالی که قرار است از خرداد ماه به بازار عرضه شود، ظاهرا به دلیل همکاری نکردن رنو با مشکلاتی در زمینه ارائه خدمات پس از فروش و تامین قطعات این خودرو روبه‌روست.

ناصر بیک‌زاده مرزبانی، مدیر عامل شرکت ایساکو در این باره گفت: تولید و عرضه این خودرو با مشکلات و موانعی در زمینه تامین قطعات یدکی و ارایه خدمات پس از فروش نیز روبه‌رو است.

برای تامین قطعات این خودرو بر اساس همفکری با سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران مقرر شد تا تیم مشترکی از سایپا و ایران خودرو تشکیل و برای ارایه خدمات پس از فروش و تامین قطعات با شرکت رنو مذاکره نماید گرچه برای ارایه خدمات پس از فروش تعدادی از بهترین نمایندگی‌های دو خودرو‌ساز کشور انتخاب شده و برنامه‌ریزی برای آموزش این نمایندگی‌ها نیز توسط رنو صورت گرفته‌است اما مذاکرات با این شرکت برای تامین و قیمت قطعات یدکی پس از عرضه این خودرو به بازار هنوز به نتیجه نرسیده و با این روند تامین قطعات تندر90 با مشکل مواجه خواهد بود.گرچه این مذاکرات در نهایت به نتیجه خواهد رسید اما موضوع مطرح قیمت قطعات این خودرو و رعایت حقوق مصرف‌کنندگان داخلی است که باید در نظر گرفته شود.

وی افزود: با وجود تلاش‌های صورت گرفته هنوز توافق نهایی برای قیمت قطعات یدکی تندر 90 حاصل نشده است. با توجه به این که طرف فرانسوی معتقد است در قرارداد این خودرو با قیمت پایینی به بازار عرضه شده با افزایش بیش از دو برابری قیمت قطعات این خودرو شاید می‌خواهند به نوعی جبران این زیان را بنمایند.

کد خبر 21752

پر بیننده‌ترین اخبار اقتصاد كلان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز