پنجشنبه ۹ خرداد ۱۳۹۲ - ۰۹:۵۹
۰ نفر

همشهری آنلاین: «لری کینگ» اجرای گفت‌وگوی تلویزیون یک شبکه‌ روسیه را بر عهده گرفت.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، «RT» که شبکه‌ تلویزیونی روسی- انگلیسی‌زبان است، لری کینگ مجری باسابقه‌ی آمریکایی را برای اجرای گفت‌وگوی سیاسی خود برگزید.

این شبکه توسط دولت روسیه راه‌اندازی شده و پیش از این برنامه‌ی زنده‌ی دیگری را با مجری‌گری کینگ به صورت آنلاین پخش کرده بود.

کینگ 79 ساله طی پنج دهه فعالیت تلویزیونی خود، میزبان رؤسای جمهور، ورزشکاران، هنرمندان و دیگر چهره‌های سرشناس بوده که در دنیا شناخته شده‌اند. او در سال 2010 از برنامه‌ی گفت‌وگوی خود در شبکه «CNN» که 25 اجرای آن را بر عهده داشت، کناره‌گیری کرد.

به گزارش بی.بی.سی، «RT» شبکه‌ای است که در سال 2005 راه‌اندازی شد و با گفت‌وگویی با «جولین آسانژ» بنیان‌گذار وب‌سایت افشاگر «ویکی لیکس» توجه مخاطبان تلویزیون را به خود جلب کرد.

لری کینگ درباره‌ی همکاری خود با «RT» گفت: ترجیح می‌دهم از افرادی که بر سر قدرت هستند سوال بپرسم تا این که به جای آن‌ها صحبت کنم. نوع جدیدی از برنامه‌ها را با «RT» عرضه می‌کنم زیرا این شبکه از جنجال‌برانگیزی امتناع نمی‌کند و به افرادی که از سوی دیگر رسانه‌ها نادیده گرفته می‌شوند، فرصت حرف زدن می‌دهد.

گفت‌وگوی جدید سیاسی لری کینگ از ماه ژوئن روی آنتن شبکه روسی الاصل «RT» می‌رود.

کد خبر 216694
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز