چهارشنبه ۸ خرداد ۱۳۹۲ - ۰۵:۵۵
۰ نفر

همشهری آنلاین: مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان گفت: جشنواره حصر آبادان با نام مبارک ثامن‌الحجج (ع) در این شهر برگزار خواهد شد.

نمایش

به گزارش فارس، حجت‌الاسلام سید لطف‌الله سپهر در مراسم اختتامیه تئاتر مقاومت خرمشهر ضمن ابراز خرسندی از برگزاری منظم و با کیفیت این جشنواره اظهار کرد: خوشحالم که به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر نمایشگاه هنرهای تجسمی در آبادان افتتاح شد.

وی ادامه داد: پس از بازسازی موزه هنرهای معاصر آبادان این نمایشگاه را برگزار می‌کنیم که از این جهت بسیار خرسندم و امروز این نمایشگاه با حضور هنرمندان و هنر دوستان در شهر مقاوم آبادان برگزار شد.

مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان تصریح کرد: این جشنواره با بیش از 60 اثر برگزار می‌شود و بخش عمده‌ای از ارزش‌ها و مفاهیم ملت ایران در زمینه وطن دوستی و عشق، محبت، ایمان و اخلاص در جنگ فضای خوبی را برای علاقمندان ایجاد کرده است.

سپهر ادامه داد: امیدوارم هنرمندان و و هنردوستان از فضای ایجاد شده در قالب حرکات ارزشی به خوبی استفاده کنند.

وی در خصوص جشنواره تئاتر مقاومت در خرمشهر گفت: اختتامیه جشنواره تئاتر مقاومت خرمشهر را به مدت سه شب در حال اجرا داشتیم که این همایش نیز شب گذشته به کار خود پایان داد.

مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان اضافه کرد: این جشنواره در دو بخش خیابانی و صحنه‌ای در شهرهای آبادان و خرمشهر برگزار شد.

سپهر ادامه داد: بخش خیابانی این جشنواره در آبادان و بخش صحنه‌ای آن در خرمشهر برگزار شد و مورد استقبال بسیار خوبی از سوی هنردوستان و مردم قرار گرفت.

وی اظهار کرد: این جشنواره در حالی که یک همایش تاثیرگذار و حیثیتی بود در دو سطح ملی و بین‌المللی برگزار شد و نمره بسیار خوبی دریافت کرد و امیدوارم در بخش محتوا و کیفیت در سال‌های آینده پیشرفت شگرفی داشته باشد.

مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان در خصوص برنامه‌های آینده این اداره در خوزستان ابراز داشت: در آبادان نیز جشنواره حصر آبادان را در برنامه خود خواهیم داشت که با نام مبارک ثامن‌الحجج(ع) مزین شده است.

سپهر افزود: این جشنواره چند سال تعطیل بود و در دو سال اخیر به اجرا در آمده است و امیدوار هستیم که بتوانیم آن را در سطح استان برگزار کنیم.

وی گفت: آبادان یک شهر متمدن و فرهنگی است و قطعا در جشنواره شکست حصر آبادان هنرمندان این شهر حرف‌های زیادی برای گفتن خواهند داشت.

 

کد خبر 216507
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز