همشهری آنلاین: در حالی که جامعه آمریکا مسلح ترین ملت جهان شناخته شده‌اند، کشتار اسلحه بدستان آمریکایی پایان ندارد و این بار یک جوان در تگزاس اقدام به قتل یک فرد و مجروح ساختن پنج نفر دیگر کرد.

تیراندازی در تگزاس شش کشته و مجروح برجای گذاشت

به گزارش ایرنا، پایگاه خبری روسی راشاتودی روز دوشنبه گزارش داد یک جوان 23 ساله سوار بر کامیون در ناحیه کونچو کانتی واقع در جنوب دالاس از ایالت تگزاس آمریکا مبادرت به تیراندازی بی هدف کرد که منجر به کشته شدن یک فرد و پنج تن دیگر شد.

بنابراین گزارش یکی از مجروحان این حادثه کلانتر ناحیه بود.

در جریان این تیراندازی فرد ضارب با گلوله افراد پلیس کشته شد.

مقامات پلیس ضارب را یک جوان 23 ساله از ایالت کارولینای شمالی آمریکا معرفی کردند.

برپایه این گزارش، چند قبضه اسلحه و صدها گلوله از فرد ضارب به دست آمد، این درحالی است که هنوز انگیزه تیراندازی از سوی وی نامعلوم باقی مانده است.

گفتنی است جمعه گذشته نیز افراد پلیس در پورلت لند ایالت اورگان یک نوجوان 17 ساله را به اتهام و قصد بمب گذاری در یک دبیرستان، بازداشت کردند.

در جستجوی افراد پلیس از اتاق خواب این نوجوان آمریکایی شش بمب یافت شد.

درحالی که حمل سلاح گرم در آمریکا توسط شهروندان این کشور جنجال برانگیز شده است، طی هفته های اخیر یک جوان دیگر آمریکایی با ابتکاری عجیب دست به اختراع یک چاپگر سه بعدی ساخت اسلحه گرم زد.

شبکه سی.ان.ان که مبادرت به پخش این خبر کرده بود، گزارش داد با داشتن این چاپگر هر فرد می تواند در پارکینگ منزل خود یک کارخانه اسلحه سازی داشته باشد.

سی.ان.ان اوایل سال جاری میلادی و در پی کشتارهای خونین مدارس و اماکن عمومی در آمریکا گزارش داد، 290 میلیون قبضه اسلحه گرم در اختیار شهروندان این کشور قرار دارد و آمریکا را مسلح ترین کشور بر روی زمین معرفی کرد.

کد خبر 216203
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آمریکا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز