همشهری آنلاین: پس از اقدام فدراسیون فوتبال امارات مبنی بر نام‌گذاری لیگ این کشور به‌نام خلیج ع ر ب ی، فدراسیون فوتبال ایران حضور بازیکنان کشورمان را در لیگ امارات ممنوع اعلام کرد.

فدراسیون فوتبال

تسنیم نوشت: پس از اینکه رئیس سازمان لیگ فوتبال امارات اعلام کرد نام لیگ این کشور از این پس خلیج ع ر ب ی خواهد بود فدراسیون فوتبال ایران اقدامات لازم را برای مقابله با این موضوع آغاز کرد.[تغییر نام لیگ امارات به نام مجعول خلیج ع ر ب ی؛ واکنش جدی ایران ]

در این راستا کفاشیان و نبی با مسئولان بخش حقوقی فدراسیون فوتبال جلسه داشتند تا راهکارهای حقوقی برخورد با اقدام اماراتی‌ها را بررسی کنند.

یکی از مواردی که فدراسیون فوتبال آن را مدنظر قرار داده عدم‌حضور بازیکنان ایرانی در لیگ امارات است. فدراسیون فوتبال تصمیم گرفته برای مقابله با این موضوع از حضور بازیکن ایرانی در لیگ امارات جلوگیری به‌عمل آورد.

مهدی محمدنبی، دبیرکل فدراسیون فوتبال با تأیید این خبر گفت: این موضوع را به‌اطلاع مسئولان روابط بین‌الملل رسانده‌ایم تا برای هیچ بازیکن ایرانی ITC جهت حضور در لیگ امارات صادر نشود. بدین ترتیب حضور بازیکنان ایرانی در لیگ امارات ممنوع خواهد بود.

کد خبر 216179
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز