همشهری آنلاین: رئیس جمهوری در مراسم آغاز عملیات اجرایی سد معشوره گفت: همه کارهای ما برای حاکمیت امام عصر(عج) است.

احمدی نژاد

به گزارش مهر، محمود احمدی نژاد  در مراسم آغاز عملیات اجرایی سد معشوره در لرستان در سخنانی کوتاه اظهار داشت: برای من یک افتخار است که در بین مردم سلحشور لرستان حضور پیدا کرده ام و باز هم خدا را شاکرم که این حضور مقارن با شروع یک سد بسیار بزرگ بوده است.

وی ادامه داد: سد معشوره از جمله پروژه‌هایی است که آثار عمرانی و اقتصادی فراوانی برای مردم این استان به دنبال خواهد داشت.

رئیس جمهوری همچنین با اشاره به قرارگیری در ایام ماه مبارک رجب بیان داشت: رجب ماه ولایت است، ماه خداست و امام ما یعنی امام عصر(عج) حاضر و ناظر برتمام اعمال ما بوده و واسطه فیض خدا برای هدایت همه بشریت است.

احمدی نژاد یادآور شد: همه کارهای ما به نام امام عصر، به یاد او، برای او و در راستای حاکمیت ایشان است.

وی در پایان سخنان خود با اشاره به آغاز عملیات اجرایی سد معشوره عنوان کرد: امیدواریم آغاز عملیات اجرایی این سد جلوه ای باشد برای ملت ایران برای رسیدن به عدالت و سرافرازی و انشاء الله همه با هم با ذکر نام امام عصر(عج) آغاز عملیات اجرایی سد را داریم.

بنابراین گزارش عملیات اجرایی سد معشوره به عنوان سدی با قابلیت ذخیره یک میلیارد و 600 میلیون مترمکعب امروز با حضور رئیس جمهوری در شهرستان دلفان و حل تنگه گاوشمار آغاز شد.

سد بتنی دو قوسی تنگ معشوره بر روی رودخانه کشکان در استان لرستان واقع شده و موقعیت ساختگاه این سد در حدود یک کیلومتر پایین تر از محل تلاقی دو شاخه تشکیل دهنده کشکان یعنی کاکارضا و چم زکریا است.

کد خبر 215768
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز