شنبه ۴ خرداد ۱۳۹۲ - ۰۴:۱۸
۰ نفر

مسعود علویان صدر که از دوره ریاست حمید بقایی بر سازمان میراث فرهنگی تا عصر چهارشنبه گذشته معاونت میراث فرهنگی کشور را عهده‌دار بود، چهارشنبه شب و درحالی‌که دولت دهم روزهای پایانی کار خود را پشت‌سر می‌گذاشت از سمت خود کناره‌گیری کرد.

معاون میراث فرهنگی کشور تغییرکرد

 براساس آنچه مهر اعلام کرد، این کناره‌گیری همزمان با خبر تغییر در معاونت میراث فرهنگی سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری کشور انجام شده است.

مسعود علویان صدر پیش‌تر و پس از انتقال سیدحسن موسوی به دفتر رئیس‌جمهور به‌عنوان یکی از گزینه‌های ریاست بر سازمان میراث فرهنگی مطرح بود که همزمان با زمزمه‌های ریاست او بر سازمان میراث فرهنگی، محمد شریف ملک‌زاده عهده‌دار ریاست آن سازمان شد و علویان صدر نیز که تا مدت‌ها از روند تغییر مدیران در میراث فرهنگی در امان مانده بود، سرانجام 2روز پیش از سمت خود کناره‌گیری کرد.

علویان صدر ازجمله معاونان سازمان میراث فرهنگی بود که عمر مدیریتی وی از سال 88تاکنون از سایر معاونان و مدیران آن سازمان بیشتر بوده است. وی شهریور 1388معاون میراث فرهنگی کشور شد. در خبری دیگر رئیس سازمان میراث فرهنگی کشور، آتوسا مومنی که پیش‌تر در دفتر ثبت آثار تاریخی و طبیعی کشور فعالیت می‌کرد را به جای علویان صدر به معاونت میراث فرهنگی کشور گمارده است.

کد خبر 215674

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز