همشهری آنلاین: حامد زمانی در نخستین کنسرت رسمی خود با موضوع‌های ارزشی و انقلابی در حالی در برج میلاد تهران به روی صحنه رفت که استقبال مخاطبان را به همراه داشت.

 کنسرت «حامد زمانی» در برج میلاد

به گزارش خبرنگار موسیقی فارس، نخستین کنسرت رسمی «حامد زمانی» خواننده پاپ با استقبال عمومی مخاطبان و حماسه سازان فتح خرمشهر، شب گذشته در برج میلاد تهران برگزار شد.

این اجرا که همزمان با شب میلاد امام علی (ع) و فتح خرمشهر بود باعث شد تا ترانه‌های خوانده شده از سوی گروه حامد زمانی با موضوع‌های ارزشی و انقلابی همراه شود که استقبال مخاطبان را به همراه داشت.

حامد زمانی پس از تبریک ولادت امام علی(ع) و روز پدر، قطعه عاشقانه‌ای را به مخاطبان هدیه کرد.

ترانه تیتراژ برنامه تلویزیونی «دیروز، امروز، فردا» که از سروده‌های «حامد زمانی» است از دیگر قطعات اجرایی بود که با پخش تصاویر مربوط به آن فضای خاصی را در سالن ایجاد کرد. مخاطبان به دلیل آشنایی با این ترانه با حامد زمانی هم‌صدا شدند.

به این عکس‌ها خیره شو، خیره شو

به اون روزهای پر از خاطره

نخواه گرمیه خواب چشم کسی

بذاره که بیداری یادت بره

یه باری از امروز رو دوشته

که واسَش یه عمره زمین می‌خوری

همه منتظر تا بینند کجا

تو از جادهٔ عشق دل می‌بُری

ولی ایستادن فقط کار ماست

ما که قصه‎مون قصهٔ خواب نیست

بیا دل به دریا بزن شک نکن

سرانجام این رود مرداب نیست.

ترانه «حضرت مهتاب» با موضوع حضرت زهرا (س) از قطعات دیگری بود که در آستانه شب میلاد امام علی (ع) به مخاطبان هدیه داده شد. شاعر این اثر «علیرضا قزوه» است که در این کنسرت حضور داشت.

اما قطعه ترانه «پرواز»، با موضوع شهدای هسته‌ای کشورمان و با یاد «مصطفی احمدی روشن» فضای خاصی را برای دقایقی در این کنسرت به همراه داشت.

ایجاد شور و نشاط جامعه در راستای حماسه سیاسی که از اهداف برگزاری این کنسرت بود باعث شد تا زمانی قطعات حماسی دیگری را با عنوان «بیداری اسلامی» به مخاطبان خود هدیه کند.

فربد‌ یزدانفر‌ که رهبری ارکستر را بر عهده داشت با همراهی دیگر نوازندگان قطعات بی‌کلامی را با سازهای گیتار، گیتار باس، درامز‌، باقلاما‌، ویولن و سازهایی کوبه‌ای به اجرا در آوردند و این فرصتی شد تا خواننده گروه برای دقایقی به استراحت بپردازد.

قطعه ترانه «آخرین قدم» با موضوع جانبازان دفاع مقدس و در آستانه حماسه فتح خرمشهر در حضور چند تن از جانبازان کشورمان به اجرا در آمد. زمانی در صحبتی کوتاه با ستایش رشادت‌های این عزیزان، گفت این کمترین هدیه‌ای است که می‌توان به این عزیزان هدیه کرد.

زمانی با خواندن تیتراژ یک برنامه‌ تلویزیونی که قرار است در ماه رمضان از رسانه ملی پخش شود و تیتراژ برنامه «شناسنامه»، «ماه عسل» و همچنین تکنوازی ویولنیست گروه، کنسرت ماندگاری را برای خود ثبت کرد.

به گزارش فارس، حضور همشهریان این خواننده پاپ از شهر میمه اصفهان با همراه داشتن دست نوشته‌ها و شعارهایی که زمانی افتخار شهر میمه است دقایقی به تشویق این خواننده ارزشی پرداختند.

آلبوم موسیقی «حضرت ماه‌» از ساخته‌های حامد زمانی تا دو ماه آینده روانه بازار می‌شود.

کد خبر 215613
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز