سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۳۸۶ - ۱۰:۴۰
۰ نفر

همشهری آنلاین: دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر سه شنبه 18 اردیبهشت برای گسترش مبارزه با مواد مخدر با شفقت سعید سفیر پاکستان دیدار و گفت و گو کردند.

دکتر اسماعیل احمدی مقدم در دیدار با شفقت سعید سفیر پاکستان در تهران گفت: همکاری ایران و پاکستان به ثبات و امنیت افغانستان کمک می‌کند.
 
به گزارش روابط عمومی ستاد مبارزه با مواد مخدر احمدی مقدم گفت: ایران و پاکستان دو قدرت بزرگ منطقه ای هستند و خوشبختانه همکاری دو کشور در زمینه های مختلف از جمله مبارزه با شرارت، ناامنی و قاچاق مواد مخدر رو به افزایش است.

دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر تلاش در جهت رسیدن به تفاهمات جدید بین دو کشور در زمینه امنیت مرزی را لازم برشمرد و گفت: پیشنهاد می‌کنم یک کمیته کارشناسی بین دو کشور برای گسترش همکاری و تفاهم نامه جدید ایجاد شود.

شفقت سعید سفیر پاکستان در تهران نیز در این دیدار ضمن تبریک انتصاب دکتر احمدی مقدم به دبیرکلی ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: ایران و پاکستان دو کشور همسایه و مسلمان هستند و ما خواستار گسترش روابط هستیم.

وی به مشکلات پاکستان در مرزهای خود با افغانستان اشاره کرد و گفت: به نظر ما طالبان از درآمد قاچاق مواد مخدر برای بقا خود استفاده می‌کند بنابر این مبارزه با مواد مخدر باید گسترش یابد.

سفیر پاکستان نیز امضاء تفاهم نامه جدید بین ایران و پاکستان را لازم برشمرد و گفت: پاکستان آماده است هر اقدامی را برای مقابله با شرارت و ناامنی در مرزهای دو کشور به انجام رساند.

کد خبر 21484

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز