همشهری آنلاین: منابع نزدیک به باشگاه پرسپولیس خبر از غیبت یکروزه کارکنان این باشگاه بر سر کارهای خود دادند.

پرسپولیس

این منابع در تماس با ایرنا افزودند: کارکنان این باشگاه به دلیل آنکه حدود2ماه حقوق دریافت نکرده بودند، روز یکشنبه گذشته تصمیم به خودداری از حضور یکروزه بر سرکار گرفتند.

آنان گفتند: مسئولان باشگاه قول داده اند که خیلی سریع مشکلات را برطرف کنند تا کارکنان نیز بتوانند خرج زندگی خود را تامین کنند.یکی ازگلایه های کارکنان این بود که هیچ یک از مسئولان باشگاه در خصوص زمان پرداخت حقوق ها پاسخگو نبودند.

به گفته این منابع، هم اکنون حدود 90 نفر به نوعی کارمند باشگاه پرسپولیس محسوب می شوند که نسبت به مدیریت قبلی سه برابرشده اند.حتی دربین آنان بعضی از افراد که در جاهای دیگر مشغول به کارند و در رسانه های مرتبط با باشگاه فعالیت نمی کنند از پرسپولیس حقوق می گیرند.

این منابع افزودند: با وجود افزایش این تعداد نیرو در انجام کارها تغییری به وجود نیامده است و به عنوان مثال زمانی بسیاری ازکارها را محمودخوردبین به تنهایی انجام می داد اما امروز 6 نفر این کارها را انجام می دهند.

منابع فوق افزودند: مسئولان این باشگاه دانشگاه تاسیس کرده اند اما این دانشگاه 2 کلاس و 26کارمند دارد که از نظر علمی سطح آن بسیار نازل است. رییس دانشگاه حداقل باید فوق لیسانس داشته باشد اما به نظر می رسد مدرک لیسانس دارد.

این منابع در خصوص بحث های مطرح شده مبنی برهمکاری باشگاه پرسپولیس با چند باشگاه خارجی نیزگفتند: تنها با باشگاه رئال مادرید و یک باشگاه برزیلی قرارداد امضا شده است.وضعیت باشگاه برزیلی به طوری است که برخی از بازیکنانی که برای سفر به این کشور انتخاب شده اند حاضر به همراهی نبوده و پاسپورت های خود را تحویل باشگاه نمی دادند.

آنان افزودند: سال گذشته چند رشته غیرفوتبالی به زیرمجموعه باشگاه پرسپولیس اضافه شدند که هیچ سودی نداشته و تنها برای تبلیغ بودند.بعضی از آنها درروزهای پایانی و زمانی که قهرمانی شان قطعی شد، نام پرسپولیس را برای خود انتخاب کردند.

کد خبر 214284
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز