یکشنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۵:۰۸
۰ نفر

گروه حوادث: مرد میانسالی که به‌مدت دو روز در اعماق چاه50 متری گرفتار شده بود، با تلاش آتش‌نشانان پایتخت به طرز معجزه‌آسایی نجات یافت.

حوادث

ساعت 19:17 شنبه کشاورزان مزرعه‌ای در اطراف تهران با آتش‌نشانی تماس گرفتند و از گرفتارشدن شخصی درون چاه، خبر دادند. تیمی از امدادگران راهی محل حادثه در بزرگراه تهران- قم شدند و در بررسی‌ها دریافتند مردی از دو روز پیش در چاه مورد نظر گرفتار شده است .

بررسی‌ها نشان می‌داد که دو کشاورز با شنیدن صدای ناله از اعماق چاهی که در زمینشان بود نزدیک چاه رفته و در کمال ناباوری مشاهده کردند که شخصی به داخل چاه سقوط کرده و در آنجا گرفتار شده است. آتش‌نشانان بلافاصله عملیات خود را برای نجات مرد میانسال آغاز کردند و با استفاده از تجهیزاتی که در اختیار داشتند موفق شدند وی را از اعماق چاه بیرون بکشند.

وی که از ناحیه صورت و پاها آسیب دیده بود بعد از نجات اظهار کرد که از دو روز پیش هنگام غروب در حال عبور از این منطقه بودم که برای میانبر زدن وارد زمین های کشاورزی شدم و ناگهان به داخل چاه سقوط کردم. به‌دلیل کم ترددبودن مسیر و نداشتن تلفن همراه در این مدت در داخل چاه گرفتار بودم تا اینکه کشاورزان صدای ناله‌هایم را شنیدند و نجات یافتم.

کد خبر 213829
منبع: همشهری آنلاین

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز