دوشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۰۹:۳۴
۰ نفر

همشهری آنلاین: نمایشگاه نقاشی کودکان زیر ۷ سال با موضوع طراحی‌های شاهنامه همزمان با بزرگداشت حکیم ابوالقاسم فردوسی در نگارخانه ‏های فرهنگسرای ملل ۱۶- ۲۲ اردیبهشت برپا می‌شود.

نقاشی

به گزارش ایلنا، لیلا شیخ‌سلطانی سرپرست گروه «کودکان زیر ۷سال» هدف از برپایی این نمایشگاه ارتقای فرهنگ کودکان و شناساندن اسطوره‌های ملی به آن‌ها است و این شخصیت‌ها می‌‏توانند به خوبی جایگزین قهرمانان بیگانه‏‏ ای مانند بتمن، اسپایدر من و ... شود.

شخصیت‏های شاهنامه فردوسی با دارا بودن خصوصیات قوی و انسانی به راحتی در دل کودکان راه پیدا می‌کنند و با شیرینی و شادمانی به جانشان می‌نشیند.

نمایشگاه نقاشی کودکان زیر ۷ سال با موضوع طراحی‌های شاهنامه از ۲۰۰ اثر تشکیل شده که از میان ۱۰۰۰ اثر نقاشی کودک برگزیده شده است.

شیخ سلطانی ۱۸ سال است که در زمینه کودکان کار می‌کند و ۸ سال است که به صورت تخصصی و مستمر داستان‌های شاهنامه را برای کودکان نقل می‌کند.

علاقمندان به هنر و ادبیات می‌توانند طی تاریخ ذکر شده از ساعت ۹ تا۲۰ به نشانی: بزرگراه شهید آیت الله صدر، خیابان قیطریه، بوستان قیطریه، فرهنگسرای ملل مراجعه کنند و یا با برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۲۲۶۷۱۷۱۸ تماس بگیرند.

کد خبر 212687
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز