همشهری آنلاین: سازمان دارالقرآن الکریم بسته‌ آموزشی شامل لوح فشرده نرم‌افزار آموزش نماز با عنوان «نماز، زیباترین نیایش» به همراه کتاب آموزش صحیح و زیبا خواندن نماز را منتشر کرد.

نماز

به‌ گزارش خبرگزاری مهر، این بسته‌ آموزشی شامل لوح فشرده نرم‌افزار آموزش نماز با عنوان «نماز، زیباترین نیایش» با تدریس استاد موسوی بلده به همراه کتاب آموزش صحیح و زیبا خواندن نماز اثر ابوالفضل علامه در 5000 نسخه به‌منظور آموزش عموم مردم عرضه شده است.

در بسته آموزشی چند‌ رسانه‌ای «صحیح و زیبا‌ خوانی نماز» که به همت سازمان دارالقرآن چاپ و توزیع شده است، صحیح خوانی نماز توسط استاد موسوی بلده به همراه قرائت و ترجمه کامل سوره‌های حمد و توحید و اذکار نماز به همراه برخی از احکام فقهی صورت پذیرفته است.

بسته‌ آموزشی چند‌ رسانه‌ای «صحیح و زیبا‌ خوانی نماز» در 5000 نسخه چاپ و در مناطق محروم کشور به صورت رایگان توزیع شده است.

همچنین در این نرم افزار، چند دوره قرائت آموزش اذان، اقامه و نماز توسط اساتیدی همچون عباس سلیمی، بهروز یاریگل، امیر آقایی، معتز آقایی، موسی صفی‌خانی، سعید طوسی و حسین سعیدیان آموزش داده شده است.

افرادی که علاقه‌ دارند با صحیح و زیبا خوانی آشنا شوند و یا نوجوانانی که قصد دارند نماز خواندن را شروع کنند، بسته آموزشی چند رسانه‌ای صحیح خوانی نماز برای آنها بسیار مفید است.

گفتنی است، این بسته‌ها با هدف آموزش داوطلبان در مناطق محروم و همچنین افرادی که شرایط شرکت در کلاس‌های حضوری را ندارند توسط سازمان دارالقرآن الکریم تهیه و تدوین شده است و همچنین از طریق ادارات‌کل تبلیغات اسلامی استان‌ها و انتشارات بصائر در تهران قابل دسترسی است.

کد خبر 211870
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دین و اندیشه

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز