همشهری آنلاین: سعید فرج پوری و حسین بهروزی نیا و فرید فرج پوری در گروه تازه شکل گرفته همنوازان کنسرت هایی را در چند شهر اروپایی به صحنه می‌برند.

گروه همنوازان

 به گزارش روابط عمومی این کنسرت تور کنسرت اروپایی گروه موسیقی «همنوازان» به سرپرستی سعید فرج پوری، خوانندگی فرید فرج پوری و همراهی حسین بهروزی نیا برگزار می‌شود.

این اجرا‌ها از اواسط شهریورماه سال جاری (سپتامبر ۲۰۱۳) آغاز می‌شود و اعضای گروه همنوازان طبق برنامه اعلام شده در شهرهایی از کشورهای مجارستان، اتریش و اسپانیا به روی صحنه می‌روند.

تور کنسرت‌های گروه «همنوازان» در دو بخش موسیقی فارسی و کردی برگزار خواهد شد که در بخش نخست برنامه، موسیقی ردیفی ایرانی بدون کلام اجرا می‌شود و در بخش دوم نیز اعضای گروه به اجرای موسیقی کردی خواهند پرداخت که این قسمت از برنامه شامل شش تصنیف و مقام کردی در دستگاه اصفهان و شور خواهد بود که تنظیم قطعات توسط سعید فرج پوری انجام شده است و فرید فرج پوری به عنوان خواننده حضور خواهد داشت.

شایان ذکر است که سعید فرج پوری (کمانچه)، حسین بهروزی نیا (بربط)، حمید رضا اجاقی (سازهای کوپه‌ای دف و دهل) و فرید فرج پوری (خواننده) به عنوان اعضای گروه موسیقی «همنوازان» در این تور کنسرت‌ها به روی صحنه خواهند رفت.

کد خبر 211590
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار هنر

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز