همشهری آنلاین: آخرین بخش معرفی سایت‌های دارای کتاب‌های علمی آنلاین، خدمت کاربران و دانش‌پژوهان همشهری آنلاین تقدیم می‌شود.

این بخش از معرفی نیز چون بخش‌های قبلی دارای دانلود رایگان کتاب الکترونیک، جزوه‌ها، کتاب‌های درسی و اسناد علمی است. امید است، معرفی این سایت‌ها، نیاز‌ها و دغدغه‌‌های فکری شما دانش‌جویان و دانش پژوهان عزیز را تا حدودی کاهش داده باشد.

سایت کتابخانه  Library Genesis

این سایت لیست بلند بالایی از موضوعات مختلفی چون؛ تکنولوژی، علمی، دارویی، سرگرمی، کتاب‌های داستانی، کمیک و... را روی سایت خود قرار داده است. امکان دانلود و مطالعه در این سایت با یک جستجوی ساده امکان پذیر است. صفحه اول سایت بسیار ساده و با سه باکس جستجو طراحی شده است. این سایت اطلاعات دارویی و کتاب‌های الکترونیکی در این زمینه بسیار دارد.

http://gen.lib.rus.ec/

سایت کتاب‌های الکترونیکی  libgen

این سایت یکی از سایت‌های پر بار علمی بخصوص پزشکی است. شما در این سایت بر اساس سه امکان چون؛ نویسنده، نام کتاب و رندومی می‌توانید کتاب مورد نظر را جستجو کنید. این یک سایت روسی زبان است که به چند زبان دیگر خدمات و کتاب ارائه می‌کند.

http://libgen.info

سایت دانلود رایگان کتاب‌ گوتنبرگ

سایت گوتنبرک که پروژه علمی بود که سالیان سال است که به کار خود ادامه داده داده و هر هفته اطلاعات و خدمات خود را بروز می‌کند. این پروژه با 42،000  کتاب شروع و اینک با بیش از 100.000 کتاب رایگان  دیجیتال با موضوعات مختلف در همه زمینه‌ها ارائه می‌دهد:. شما می‌توانید کتاب‌های مورد نظر را دانلود، پرینت یا به صورت آنلاین آنها را مطالعه کنید. این سایت در معرفی خود نوشته است.: همه کتاب‌های ما با کفیت بسیار بالا که قبلا هم توسط ناشران به چاپ رسیده‌است، خدمت دوست‌داران ارائه می‌شود. پشت صحنه این کار دیجیتالی، پشتکار هزاران داوطلب ویرایشگر وجود دارد تا بهترین خدمات ارائه شود.  این سایت بدون هزینه و نیازی به ثبت نام و عضو شدن هم ندارد. همچنین این سایت به چند زبان زنده دنیا خدمات ارائه می‌دهد. در پایان نوشته است؛ اگر این سایت برای شما مفید بوده و از آن استفاده کرده‌اید، خواهش می‌کنیم محبت کرده، به پروژه گوتنبرگ برای خرید کتاب‌های چاپی بیشتر، اندکی کمک کنید. این راهی برای کمک به هر چه بیشتر دیجیتالی شدن، کتاب است.


http://www.gutenberg.org

سایت کتاب‌های آنلاین فضای  eBooks

در این سایت شما می‌توانید، کتاب‌های مورد نظر خود را پیدا کرده، مطالعه و برای دیگران به اشتراک بگذارید. این سایت تخصصی و بیشتر در زمینه‌های، آی تی، کامپیوتر، زبان‌های برنامه نویسی، نرم‌افزارهای پیشرفته، ، آموزش و طراحی دیتا بیس‌ها در قالب‌های  PDF و CHM. همه این کتاب‌ها را شما می‌توانید به صورت رایگان دانلود و مطالعه کنید. صفحه اول این وب‌سایت با یک رنگ قرمز جیغ طراحی شده است. معرفی و خلاصه‌ای از  کتاب‌های روز در صفحه اول جهت اطلاع علاقمندان قرار داده شده است.

 http://www.ebooks-space.com

سایت دانلود رایگان بای‌بیلو تستیک

در این سایت آمده است کتاب‌های الکترونیکی رایگان، انتشار رایگان، و دانلود رایگان برای کاربران و علاقمندان کتاب. برای استفاده از این سایت نیاز به ثبت نام و حق عضویت دارید. در این سایت شما می‌توانید، خوانده‌ها و نوشته‌های خود را نیز به اشتراک بگذارید. این سایت بیشتر به موضوعات داستانی، ادبیات، اجتماعی و روانشناسی و... پرداخته است. نویسندگان جوانی  که می‌خواهند از بازخورد مطالب خود توسط مخاطبان آگاه شوند، می‌توانند از این سایت استفاده کنند.

http://www.bibliotastic.com/

سایت کتاب‌های الکترونیکی آس پی‌دی اف

در معرفی این سایت آمده است که ما مجموعه بی نظیری از کتاب‌های الکترونیکی را جمع‌آوری کرده و در فرمت‌ پی‌دی اف در اختیار علاقمندان قرار داده‌ایم. ما لینک‌های مفید و مرتبط بسیاری داریم که سر دبیران ما زحمت فراهم کردن ‌آنها را کشیده‌اند.

این سایت در واقع یک موتور جستجوی کتاب الکترونیک نیز محسوب می‌شود. تمامی کتاب‌ها با مسئولیت نویسنده و ناشر آن در اختیار دوست‌داران قرار گرفته است و ما هیچ مسئولیتی در باره محتوای کتاب‌ها نداریم.

این سایت شامل مجموعه‌ای از اطلاعات عمومی، علمی و... اینترنتی است. شما در این سایت امکان به اشتراک گذاشتن کتاب و ارسال کتاب نیز دارید.

http://aspdf.com

سایت کتاب‌های الکترونیک  دیزل

این سایت یک موتور جستجو و دانلود کتاب‌های رایگان  در زمینه‌های مختلف از قبیل؛ هنر، تجارت، کودکان، حیات وحش، محیط زیست، معماری، بیوگرافی، کامپیوتر، ادبی، تاریخی، فلسفه، روانشناسی،  قانون و...دارد. این سایت یک بخش دانلود با هزینه نیز دارد و بخش عمده آن به معرفی کتاب‌هایی که دانلود آنها رایگان و شامل حدود 2 میلیون کتاب در زمینه‌های مختلف می‌شود، می‌پردازد. این سایت دارای یک راهنمای ساده برای استفاده بهینه از سایت و محتوای آن است. بهتر است قبل از استفاده از سایت این راهنمایی را مطالعه کنید.

http://www.diesel-ebooks.com

سایت  کتاب الکترونیک خواندن آسان

این سایت یک کتابخانه دیجیتال با قابلیت‌های جالب خواندن آسان کتاب‌های الکترونیکی در محیط وب و به صورت آنلاین دارد. در معرفی سایت آمده است که، این  یک کتابخانه رایگان برای همه افراد است. کتاب‌های آنلاین را به راحتی در این سایت مطالعه کنید. یک نقل و قول هم از "مورتیمر جی آدلر" آورده است که "خواندن کتاب یک ابزار اساسی برای یک زندگی خوب است." در ادامه سوال می کند که آیا چشمان شما خسته شده‌اند؟ آیا حروف بیش از حد کوچک هستند ؟ آیا فونت‌ها در وضعیت  بد و دید خاصی قرار دارند؟  و... این کتابخانه دیجیتال طراحی شده است تا به شما تجربه خواندن تطبیقی و طبیعی را ​​ارائه دهد. کافی است در بالا قسمت "نمایش مجموعه" کلیک کنید و اندازه فونت، رنگ فونت و رنگ پس زمینه خود را برای مطالعه انتخاب کنید.  ترکیب رنگ‌های این سایت به دقت از آخرین اطلاعات پژوهشی موجود برای مطالعه افراد نیمه بینا و کهن سال طراحی و انتخاب شده است. از خواندن کتاب‌ها در این سایت لذت ببرید.

 http://www.readeasily.com

سایت رایگان کتاب‌های Bookboon 

در این سایت شما می‌توانید تمام کتاب‌های موجود را بدون ثبت نام دانلود و مطالعه نمایید. این کتابها الکترونیکی از نظر قانونی و منحصرا متعلق به  Bookboon  می‌باشد. موضوعات این سایت بیشتر بر روی تکنولوژی روز از قبیل؛ کامپیوتر، آی تی، برنامه نویسی، ارتباطات، مدیریت، مهندسی،  تجارت و تبلیغات و... است. فرمت‌های ارائه این سایت بیشتر در قالبText  است. در راهنمایی این سایت آمده است که طبقه بندی بر اساس موضوع مورد نظر خود را انتخاب کنید، بعد کتاب خود را دراین طبقه بندی انتخاب کرده و در آخر تنها  در 10 ثانیه کتاب مورد نظر خود را رایگان دانلود کنید. این سایت بیش از 1000 کتاب را به راحتی و بدن ثبت نام دراختیار شما قرار می‌دهد.

http://bookboon.com

سایت رایگان کتاب Planet eBook

این سایت حاوی فهرست بلند بالایی از کتابهای الکترونیک رایگان در موضوعات مختلف به خصوص در زمینه "ادبیات کلاسیک" است. شما می‌توانید این کتاب‌ها را به رایگان دانلود کرده، مطالعه کنید و یا به اشتراک بگذاارید. از کتاب‌های ادبیات کلاسیک جهان لذت ببرید.

http://www.planetebook.com

سایت یا موتور جستجوی فایل‌های پی‌دی‌اف

این سایت همانطور که از نامش پیدا است یک موتور جستجوی PDF  است. سایتی برای پیدا کردن کتابهای رایگان آنلاین در همه شبکه‌های اینترنتی است. کافی است کتاب مورد نظر خود را تحت؛ عنوان یا نام نویسنده، ناشر ، تاریخ انتشار را در بخش جستجو تایپ کرده تا کتاب مورد نظر را در فرمت پی‌دی اف دریافت کنید.

http://ebooks-search-engine.com

سایت کتاب‌های اکترونیکی  Junkie eBooks

این سایت دارای دو بخش فروش و کتاب‌های رایگان است. بخش رایگان این سایت هر بار به تعدادشان افزوده می‌شود و موضوعات مختلفی از قبیل، هنر و عکاسی، تجارت و سرمایه گذاری، کتاب کودکان، کامپیوتر و اینترنت، آشپزی و شیرینی پزی، طراحی و معماری و.... است. این سایت هفته‌ای یکبار از نظر کتاب‌های جدید به روز می‌شود.

http://ebookjunkie.com/

سایت کتاب U find book

شما در این سایت با مجموعه بی‌نظیری از کتاب‌های الکترونیکی روبرو خواهید شد. بیش از 200000 هزار کتاب الکترونیکی که امکان دانلود و مطالعه آنلاین آنها را بعد از ثبت نام به شما می‌دهند. مجموعه غنی از دنیای کتاب در زمینه‌های مختلف مانند: تکنولوژی، داستان، پزشکی، نرم افزارها، هنر و طراحی، ادبیات و... با ثبت‌نام در این سایت از مزایای دیگر این سایت نیز برخوردار خواهید شد. کتاب‌ها بیشتر در فرمت‌های را PDF، CHM، HTML ارائه می‌شوند.

http://www.ufindbook.com

کد خبر 211486
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ادبیات و کتاب

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز