همشهری آنلاین: فرمانده سپاه حفاظت انصارالمهدی (عج) گفت: آمادگی برای مقابله هوشمندانه با فتنه جدید را داریم؛ البته امیدواریم فتنه‌های جدیدی هرگز رخ ندهد.

به گزارش ایسنا، سردار سرتیپ دوم پاسدار محمدجواد خوشنواز با اشاره به تأثیر سپاه در برقراری امنیت کشور گفت: با تلاش، دقت و ایثارگری‌های پاسداران انقلاب، سپاه امنیت و آسایش مثال‌زدنی را برای مردم ایران اسلامی فراهم آورده است.

وی با اشاره به برنامه‌های دشمنان و اقدامات تروریستی علیه ایران افزود: نظام جمهوری اسلامی ایران همواره از ابتدای انقلاب تا کنون در معرض اهداف شوم تروریستی دشمنان بوده است که با تلاش نیروهای مسلح در دستیابی به اهداف خود ناکام مانده‌اند.

فرمانده سپاه حفاظت انصارالمهدی (عج) در تشریح نقش سپاه در عرصه‌های امنیتی نیز خاطرنشان کرد: نقش و حضور سپاه در خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان غیرقابل انکار است و سپاه همواره با تمام توان و با اشراف کامل در صحنه عملیاتی مقابله با فتنه‌های دشمنان انقلاب اسلامی همواره تحرکات دشمنان را رصد می‌کند و تحت کنترل کامل قرار می‌دهد. آمادگی برای مقابله هوشمندانه با فتنه جدید را داریم؛ البته امیدواریم فتنه‌های جدیدی هرگز رخ ندهد.

وی با اشاره به حوادث پس از انتخابات سال 88 و نقش موثر سپاه یادآور شد: سپاه و بسیج با ورود به میدان مقابله با فتنه‌گران در سال 88 توانست دشمنان انقلاب اسلامی را در دستیابی به اهداف خود ناکام گذارد.

کد خبر 210941
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز