چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۳۸۶ - ۱۶:۵۸
۰ نفر

گروه اقتصادی: سازمان هواپیمایی کشوری به شرکت‌های هواپیمایی هشدار داد هرگونه تعلل در بخش‌‌های مدیریتی، فنی و عملیاتی و برنامه‌ریزی پرواز شرکت‌های هواپیمایی با واکنش این سازمان رو به رو خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری، رضا جعفرزاده مدیر روابط عمومی ا ین سازمان با بیان این مطلب افزود: ملاک عملکرد شرکت‌های هواپیمایی رضایت‌مندی هموطنان است و این سازمان به عنوان ابزار حاکمیت دولت در بخش حمل‌ونقل هوایی، بدون تردید در دفاع از حقوق مسافران پرواز‌ها کوتاهی نخواهد کرد.

وی افزود: این سازمان از پرواز‌هایی که از ایمنی کامل برخوردار نیستند، جلوگیری می‌کند و به شرکت‌های هواپیمایی برای بکارگیری مکانیزم‌‌ها جهت کاهش تاخیر در پرواز‌ها، توصیه‌‌های لازم را ارایه کرده است.

جعفرزاده اظهار داشت: سازمان هواپیمایی کشوری در برخورد با شرکت‌هایی که سهل‌انگاری آنها به اعتراض و نارضایتی مردم در ترمینال‌ها منجر شود، از ابزار‌های قانونی خود استفاده خواهد کرد.

وی در پایان گفت: در صورت بی‌توجهی شرکت‌های هواپیمایی به اخطار‌های قانونی، به منظور جلب رضایت مسافران، این سازمان از واگذاری مسیر‌های پروازی به اینگونه شرکت‌ها خوداری می‌کند.

کد خبر 21081

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز