همشهری آنلاین: عضو جبهه پایداری با بیان اینکه در صورت منتخب شدن در انتخابات ریاست جمهوری حلقه مدیریتی کشور در دولت بنده گسترده‌تر می‌شود، گفت: کابینه‌ام با چهره‌های غیر مطرح در سطح ملی تشکیل می‌شود.

فارس نوشت: کامران باقری‌لنکرانی در حاشیه سفر خود به گیلان با اشاره به کابینه مورد نظر خود در صورت رٱی آوردن در انتخابات ریاست جمهوری، اظهار کرد: دعوت ما از افراد در کابینه از اشخاص حقیقی است نه حقوقی و وابسته به گروه‌ و جناح‌های مختلف هستند.

وی به برخی افراد حاضر در کابینه خود اشاره کرد و گفت: افرادی مانند دکتر داوودی که در مسائل اقتصادی و تدوین برنامه‌های دولت کمک‌های بسیاری به ما کرده‌اند، استاد تمام اقتصاد و معاون اول سابق رئیس جمهور فعلی از جمله افرادی است که در دولت آینده از آنها استفاده می‌کنیم.

عضو جبهه پایداری با بیان اینکه یکی از نقاط قوت دولت نهم و دهم گسترده کردن دایره مدیریتی کشور بود، یادآور شد: در گذشته مدیران از حلقه و جمع‌های محدودی انتخاب می‌شدند.

وی افزود: در صورت انتخاب بنده در انتخابات ریاست جمهوری، در دولت یازدهم حلقه مدیریتی کشور گسترده‌تر می‌شود و شاهد حضور نیروهای موفق استانی که در صحنه اجرایی کار کرده‌اند در دولت خواهیم بود.

باقری‌لنکرانی با تاکید بر اینکه باید از باندبازی‌های موسوم پایتخت‌نشینی جلوگیری کرد و یادآور شد: برخی از افرادی که در دولت ما حضور پیدا می‌کنند جزو کسانی هستند که ممکن است در سطح ملی چندان مطرح نباشند.

کد خبر 210593
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز