سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۳۸۶ - ۱۷:۱۳
۰ نفر

گروه ادب و هنر: جایزه سالانه حکمت مطهر در حوزه اندیشه دینی، به یادمان استاد شهید مرتضی مطهری و با هدف ترویج اندیشه‌های وی اهدا می‌شود.

اهدای این جایزه یکی از خبرهای خوش‌ همایش حکمت مطهر بود که صبح دیروز در سالن همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزار شد. در این همایش سید حسن حسینی خبر تشکیل دبیرخانه دائمی حکمت مطهر را نیز در سخنرانی‌اش اعلام کرد و ادامه داد: چاپ و انتشار 20 کتاب و نشریه و ساخت 20 برنامه تلویزیونی برخی از فعالیت‌های انجام شده در این زمینه است.
دبیر همایش حکمت مطهر و رئیس دانشکده صدا و سیما افزود: سازمان صدا و سیما قصد دارد با برگزاری جایزه سالانه و دومین همایش جهانی حکمت مطهر در تحقق اهداف چنین اندیشه مهمی گامهای موثرتری بردارد.در همایش یادشده، علاوه بر حسینی، آیت‌الله محمدرضا مهدوی کنی، رئیس دانشگاه امام صادق، علی مطهری، فرزند شهید مطهری، آیت‌الله سید حسن مصطفوی، اندیشمند حکمت و فلسفه دینی و حجت‌الاسلام محمد محمدیان، رئیس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها درباره اندیشه شهید سخن گفتند. شعرخوانی مشفق کاشانی و تقدیر از استادان و هنرمندان نمونه دانشکده صدا و سیما از دیگر بخشهای همایش  بود.
کد خبر 20981

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز