همشهری آنلاین: مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه از احداث خط جدیدی از سامانه اتوبوس های تندرو (BRT) در پایتخت خبر داد و گفت: خط جدیدی از اتوبوس‌های تندرو در مسیر بزرگراه امام علی (ع) در دست احداث قرار دارد که این خط از شهرری آغاز و تا مینی سیتی ادامه خواهد یافت.

پیمان سنندجی با بیان این مطلب افزود: همزمان با تکمیل و بهره برداری از بزرگراه امام علی(ع) خط جدیدی از اتوبوس های BRT در این مسیر به بهره برداری خواهد رسید.

وی تصریح کرد: این خط به طول حدود 33 کیلومتر در مسیر بزرگراه امام علی (ع) احداث خواهد شد و ضمن اینکه گامی دیگر در تکمیل شبکه اتوبوس‌های تندرو به حساب می‌آید می‌تواند نقش بسزایی در کاهش ترافیک و تسهیل تردد شهروندان در شهر داشته باشد.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه خاطر نشان کرد: عملیات عمرانی خط 8 اتوبوس‌های تندرو حدفاصل ترمینال جنوب تا خاوران نیز به اتمام رسیده و این خط به زودی به بهره برداری رسمی خواهد رسید.

وی با اشاره به اینکه در مسیر بزرگراه صدر نیز خط جدیدی از اتوبوس های BRT احداث خواهد شد گفت: با احداث این خطوط شبکه خطوط اتوبوس‌های BRT در تهران تکمیل می‌شود و این خطوط به شبکه‌ای منسجم و به هم پیوسته تبدیل خواهند شد.

سنندجی تاکید کرد: همزمان با بهره برداری و تکمیل بزرگراه‌های صدر و امام علی(ع)، خطوط اتوبوس‌های تندرو در مسیر این دو بزرگراه نیز به بهره برداری خواهد رسید.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه درباره ورود سری جدید اتوبوس‌های دوکابین خارجی به ناوگان گفت: 300 دستگاه اتوبوس دوکابین در حال ترخیص از گمرک و حمل به سمت تهران است که این اتوبوس‌ها به طور کامل با هزینه شهرداری تهران خریداری شده است.

وی تصریح کرد: اتوبوس‌های جدید در خطوط در دست احداث و سایر خطوط اتوبوس‌های BRT به کارگیری خواهند شد تا بتوانیم خدمات رسانی مناسبی به شهروندان داشته باشیم.

کد خبر 209619
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز