یکشنبه ۲۵ فروردین ۱۳۹۲ - ۲۰:۳۱
۰ نفر

همشهری آنلاین: رئیس کل سازمان خصوصی سازی گفت: بعد از ورود شرکت‌های سرمایه گذاری استانی سهام عدالت به بازار سرمایه و مشخص شدن قیمت‌ها، این شرکت‌ها می‌توانند خرید و فروش سهام عدالت را ساماندهی و برنامه ریزی کنند.

واحد مرکزی خبر نوشت: محمدرحیم احمدوند گفت: ابتدا باید سهم اعضای شرکت های سرمایه گذاری استانی از سبد سهام عدالت مشخص شود و سپس بر اساس اقساط واریزی و 2 دهکی که مشمول تخفیف است ، سهام عدالت آزاد می شود که امیدواریم در سال حماسه اقتصادی انجام شود.

وی گفت: برای آزادسازی سهام عدالت باید ورودی سهام عدالت بسته و آمار قطعی مشمولان آن مشخص شود که با توجه به اضافه شدن کارگران فصلی به پرونده سهام عدالت، این طرح ادامه دارد.

احمدوند با بیان اینکه باید ورودی سهام عدالت مشمولان تعیین تکلیف شود، گفت : طرح سهام عدالت کارگران فصلی آغاز شده است که باید تعیین تکلیف شود تا امکان آزادسازی سهام عدالت فراهم شود.

رئیس کل سازمان خصوصی سازی با بیان اینکه بعد از مشخص شدن ورودی سهام عدالت ارزش این سهم تعیین می شود، در باره زمان خرید و فروش سهام عدالت گفت : باید علاوه بر مشخص شدن آمار مشمولان طرح سهام عدالت ابتدا باید 30 شرکت سرمایه گذاری استانی وارد بازار سرمایه شود که مقدمات آن انجام شده و 22 شرکت اقدامات لازم را انجام داده است.

احمدوند گفت: در باره پرونده سهام عدالت کارگران فصلی گفت: در دهه فجر فرم های اولیه سهام عدالت کارگران توزیع شده و برنامه زمان بندی شده به استان ها ارائه شد که ممکن است با تاخیر تکمیل شود ، زیرا برخی استان ها برگه ها را تحویل داده اند و در دیگر استان‌ها نیز در حال انجام است.

کد خبر 209095
منبع: همشهری آنلاین

پر بیننده‌ترین اخبار بيمه و بانك

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز