همشهری آنلاین: نیوشا ضیغمی ضمن گلایه از شایعاتی که نشریات زرد منتشر می‌کنند تاکید کرد که صفحه فیس بوک ندارد.

نیوشا ضیغمی

نسیم نوشت: این بازیگر در یادداشتی که در اختیار رسانه‌ها قرار داده نوشت: هنوز چند روزی بیشتر از مرگ نا به‌هنگام و شوک‌آور عسل بدیعی و حواشی، شایعات و دروغ‌های بی‌شماری که قلب خانواده‌اش را آزرد نگذشته! هنوز یادمان هست با روحیه ابولفضل پورعرب به وسیله نشر اکاذیب بی رحمانه‌شان چه کردند. هنوز خاطره آن نوار ضبط شده که قلبمان را لرزاند و فریماه فرجامی عزیز را آنگونه به ما نشان داد، کابوس پس ِ ذهنمان است و هزاران هزار هنوز ِ دیگر که اگر بخواهم بگویم از صبر و حوصله خارج است.

قلم حرمت دارد. قلم صداقت و وجدان دارد. دست آن نویسندگانی که سال‌هاست به هر بها و بهانه‌ای شان و آبروی قلمشان را نفروختند صمیمانه می‌بوسم. اما روی سخنم با آنهایی است که نه وجدان دارند و نه آبرویی برای از دست دادن...

چند روز پیش روی جلد یکی از مجلات، خبری در مورد خودم مشاهده کردم که نمی‌دانستم باید بخندم یا گریه کنم! عکسی از من و همسرم با این تیتر به چاپ رسیده بود: "منتظر تولد دخترم هستم، به زودی مادر می‌شوم". اول فکر کردم این هم از آن دست تیترهای معمول نشریات زرد است که خبر داخل صفحه در مورد فیلم است یا چیزی شبیه به آن! اما در داخل صفحه، این خبر (مادر شدن) با استناد به صفحه فیس بوک من، قاطعانه اعلام شده بود. خدا را شکر که تا امروز بارها و بارها در روزنامه‌ها، مجلات و سایت‌های مختلف اعلام کرده‌ام که صفحه‌ای در فیس بوک ندارم.

دوست عزیز! آیا فکر نمی‌کنی بازیگر هم مثل همه مردم جامعه خانواده دارد؟! آیا فکر نمی‌کنی این مساله‌ای که شما به عنوان تیتر مجله از آن استفاده کرده‌ای، خصوصی‌ترین مساله زندگی من ِ بازیگر است؟ آیا تا به حال به این فکر کرده‌ای که این همه دروغ و شایعه را به چه دلیلی می‌سازی؟! اگر این موضوع هم مثل همه موضوعاتی که در طول 10 سال عمر کاری من به آن پرداخته شد، فقط مربوط به مسائل کاری بود شاید مثل همیشه سکوت و از کنارتان عبور می‌کردم اما این بار می‌خواهم بگویم لطفاً پایتان را فراتر از حد مجاز نگذارید و به حریم شخصی دیگران احترام بگذارید.

کد خبر 209062
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز