شنبه ۲۴ فروردین ۱۳۹۲ - ۱۰:۲۵
۰ نفر

همشهری آنلاین: مدیر برنامه‌های استاد جلال ذوالفنون از انتشار آلبوم در آسمان آن زنده‌یاد ابراز شگفتی کرد و گفت: به دنبال سرنخ‌های انتشار چنین کاری است چرا که در این اثر شان هنری استاد رعایت نشده است.

ایسنا نوشت: آرش اوستا مدیربرنامه زنده یاد جلال ذوالفنون گفت: متاسفانه چندی پیش بدون هماهنگی خانواده ذوالفنون، اثری با عنوان «در آسمان» به بازار موسیقی راه پیدا کرد که ما از انتشار این اثر بی‌اطلاع بودیم.

آرش اوستا  عنوان کرد: آلبوم موسیقی«در آسمان» که پس از درگذشت استاد ذوالفنون در یک استدیو موسیقی باقی مانده بود با ادعای شخصی به عنوان صاحب اثر، در عین ناباوری انتشار پیدا کرد که ناراحتی خانواده این هنرمند را در پی‌داشت.

او درباره دلیل عدم رضایت خانواده ذوالفنون از انتشار این اثر گفت: آلبوم «در آسمان» که اکنون دربازار موسیقی منتشر شده است، از لحاظ وجاهت هنری، آن کاری نیست که ما انتظارش را داشتیم. برای مثال تعدادی از قطعات در این آلبوم جابه جا منتشر شده‌اند و صدای ساز کسانی در آن شنیده می‌شود که نام آنها در بروشور قید نشده است.

more

  انتشار تارنوازی های ذوالفنون در یک آلبوم

اوستا با تاکید بر اینکه اثر منتشر شده فعلی دارای کم و کاستی‌های زیادی است، افزود: در حال حاضر سعی داریم، سرنخ‌های اصلی این داستان را پیدا کنیم و اگر هم به جایی نرسیدیم، حداقل از ناشر درخواست کنیم تا کاستی‌های این اثر را رفع کند.

کد خبر 208847
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز