همشهری آنلاین: سرمربی استقلال گفت: آنانی که بدنبال ضربه زدن به امیر قلعه نویی و استقلال هستند فرهاد مجیدی را وسیله قرار داده‌اند، اما من در این خصوص به مجیدی خرده نمی‌گیرم.

امیر قلعه نویی

به گزارش ایرنا، امیر قلعه نویی در نشست خبری پیش از بازی تیم‌های استقلال و گهر درود در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بدون شک بازی سختی پیش رو داریم تیم حریف با توجه به اینکه چیزی برای از دست دادن ندارد با آرامش بازی می‌کند، ولی ما برای بازگشت به صدر نیاز مبرمی به سه امتیاز این دیدار داریم.

وی با بیان اینکه تیم استقلال در بازی فردا آرش برهانی را به دلیل مصدومیت به همراه ندارد ، افزود‌: چند بازیکن دیگر استقلال نیز با مصدومیت مواجه هستند که از این بین جی لوید ساموئل به بازی نخواهد رسید ودیگر بازیکنان نیز حضورشان در هاله‌ای از ابهام است.

سرمربی استقلال با اشاره به اینکه بازیکنان این تیم در بازی مقابل الهلال غرور نداشتند ادامه داد: آمارها به خوبی نشان می دهد که استقلال فرصت های متعددی را از دست داد و جواد نکونام هم در حالی که می توانست بازی سازی کند با دفع ناقص توپ و از دست دادن آن زمینه گل را برای حریف فراهم کرد.

قلعه نویی اضافه کرد: بازیکنان استقلال پس از اینکه گل دریافت کردند فشار زیادی به تیم الهلال آوردند اما بدشانسی مانع از رسیدن ما به نتیجه دلخواه شد.

سرمربی تیم استقلال اظهار داشت آیا آنانی که در بازی مقابل الهلال ترقه انداختند و برای تیم حاشیه به بار آوردند دلهای شان با تیم است ؟ آیا مواردی از این دست از قبل هماهنگ نشده بود؟

قلعه نویی گفت: بازیکنی که در دیدار مقابل سپاهان برای زدن پنالتی تعیین کرده بودم به مسوولان تیم گفته بود به دلیل کمر درد نمی تواند پنالتی بزند ، و روز بعد از بازی با سپاهان نیز تماس گرفت و اظهار داشت :‌بدلیل کمر درد نمی تواند همراه با تیم به عربستان بیاید.

وی گفت: بازیکنان استقلال در طول فصل با بی پولی کنار آمده اند و نتایج خوبی نیز بدست آورده اند و اینکه با تشویق یک نفر زحمات و تلاش های آنان نادیده گرفته شود به گفته خودشان درست نیست.

قلعه نویی خاطر نشان کرد: مجیدی دوست دارد تیم اش قهرمان شود اما آنانی که استقلال را دوست ندارند در تلاش برای ضربه زدن به این تیم هستند.

وی با اشاره به اینکه مجتبی جباری با وجود عمل های متعدد روی پای خود در فصل جاری بدون حاشیه تمام تلاش خود را برای موفقیت استقلال به کار گرفته است ، گفت:‌ فرزاد حاتمی چند روز پیش فقط 50 میلیون تومان از قرار داد خود را دریافت کرد و سایر بازیکنان از جمله ˈ مهدی رحمتی با وجود مصدومیت برای موفقیت تیم در ترکیب آبی پوشان به میدان رفته اند.

سرمربی تیم استقلال با اشاره به دلخوری بازیکنان این تیم از تشویق فرهاد مجیدی پس از اینکه استقلال از حریفان عقب می‌افتد ادامه داد:‌ بازیکنان استقلال نزد من آمدند و گفتند مگر ما برای تیم زحمت نمی‌کشیم که باید مجیدی تشویق شود، مگر مجیدی چند دقیقه در ترکیب استقلال به میدان رفته است.

قلعه نویی در پاسخ به سئوال ایرنا، مبنی بر اینکه فکر نمی‌کنید با توجه به حواشی به وجود آمده لازم است مجیدی که خود را یک استقلالی واقعی می‌داند اعلام کند هواداران با تشویق او پس از عقب افتادن تیم از حریفان حاشیه سازی نکنند، گفت: بهتر است این سوال را از خود مجیدی بپرسید.

سرمربی استقلال ادامه داد: متاسفانه طرفداران واقعی استقلال هم با افرادی که قصد ضربه زدن به تیم استقلال را دارند ناخودآگاه همراه می‌شوند.

وی اضافه کرد: افرادی که بدنبال حاشیه سازی برای استقلال هستند، در شبکه های اجتماعی و از طریق تلفن به دنبال رسیدن به اهداف خود هستند و ما نسبت به این موضوع آگاهی کامل داریم.

قلعه نویی گفت: ‌باید فرهنگ تشویق تیم‌ها در ورزشگاه‌ها عوض شود. البته در حمایت از تیم استقلال هواداران شهرستانی سنگ تمام گذاشته اند به طوری که تیم استقلال بازی بهتر و نتایج مطلوب تری کسب می کند اما در تهران حواشی زیادی ایجاد می شود که سبب به ریختن تمرکز بازیکنان و مانع از ارایه یک بازی خوب توسط آنان می‌شود.

سرمربی تیم استقلال با انتقاد مجدد از برنامه‌های تلویزیونی افزود: پس از پیروزی استقلال مقابل الهلال در ریاض رسانه ملی به جای اینکه با روحیه دادن به اعضا تیم استقلال در اماده شدن تیم برای بازی برگشت مقابل الهلال سهیم باشد، به تعداد اعضا کاروان استقلال در عربستان ایرادات زیادی وارد کرد و دقیقا کاری را انجام داد که الهلالی‌ها می‌خواستند.

کد خبر 208571
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز