سه‌شنبه ۲۰ فروردین ۱۳۹۲ - ۱۴:۱۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: سرپرست سازمان لیگ می‌گوید مشکلی برای برگزاری بازی استقلال و گهر با حضور تماشاگران و همچنین اختصاص درآمد حاصله از بلیت‌فروشی این بازی به ورزشگاه دورود وجود ندارد.

هوادار استقلال

ایسنا نوشت: پس از پیشنهاد محمد مایلی کهن برای برگزاری بازی استقلال و گهر با حضور تماشاگران و لغو محرومیت آبی‌ها و همچنین اختصاص درآمد حاصله از بلیت فروشی مسابقه به ورزشگاه دورود، مهدی تاج هم گفت: روز گذشته ( 19 فروردین) نامه‌ای از سوی محمد مایلی کهن دریافت کردم که این پیشنهاد در آن مطرح شده بود و من هم این نامه را با نظر مساعد به حسن‌زاده، رئیس کمیته‌ انضباطی ارسال کردم و قرار است امروز در جلسه‌ای درباره این موضوع صحبت کنیم. البته مشکلی برای برگزاری این بازی با حضور تماشاگران وجود ندارد و تنها باید باشگاه استقلال برای قطعی شدن موافقتش برای اختصاص درآمد حاصله از بلیت فروشی از این بازی به ورزشگاه دورود نامه رسمی به ما ارسال کند.

تاج در ادامه با تمجید فراوان از امیر قلعه‌نویی که همزمان با او بر روی خط یکی از برنامه‌های ورزشی بود، گفت: استقلال بدون شک بیشترین فشار را این فصل متحمل شد و هیچ باشگاهی در لیگ امسال از نظر تحمل فشار با استقلال قابل مقایسه نیست اما استقلال با مدیریت بسیار خوب قلعه‌نویی توانست آبروی فوتبال ایران را در آسیا حفظ کند و الهلال را که سه بازیکنش به لحاظ پولی که دریافت کرده‌اند، اندازه کل استقلال می‌ارزند را شکست دهند.

در پایان امیر قلعه‌نویی، مهدی تاج را مدیری خبره معرفی کرد. اما از او خواست با بهره گیری از جوانانی که به کامپیوتر اشراف دارند، برنامه فصل آینده لیگ را از همین حالا آماده کنند.

کد خبر 208206
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز