سه‌شنبه ۲۰ فروردین ۱۳۹۲ - ۱۰:۳۰
۰ نفر

همشهری آنلاین: هفته نخست از دور برگشت رقابت‌های فوتبال لیگ قهرمانان آسیا سه شنبه 20 فروردین با دیدار استقلال- الهلال در ساعت 21 آغاز می‌شود.

به گزارش پخش اخبار چند رسانه‌ای واحد مرکزی خبر، در ادامه این رقابت‌ها و از گروه 4 ، تیم‌های استقلال ایران و الهلال عربستان ساعت 21 با قضاوت عبدالبشیر از سنگاپور در ورزشگاه آزادی تهران برابر هم قرار می گیرند.

استقلالی ها دردیدار رفت مقابل الهلال با ارائه یک بازی هوشمندانه و منطقی در ریاض دو بریک پیروز شدند و درصورت برتری در بازی امشب صعود خود را به مرحله بعد مسجل می کند.

ازطرفی تیم الهلال نیز که با 3 امتیاز در رده سوم جدول گروه چهار قرار دارد، هیچ چیز برای از دست دادن ندارد و با تمام قدرت به میدان می‌آید تا شاید بتواند در تهران امتیاز کسب کند.

در گروه چهار، استقلال ایران با 7 امتیاز صدرنشین است ، العین امارات با 6،الهلال با سه و الریان قطر با یک امتیاز در رده های دوم تا چهارم قرار دارند.

قلعه نویی:‌ بازی با الهلال بسیار سخت است

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: بازی با الهلال همواره سخت بوده و از بازی های سخت است.

امیر قلعه نویی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر الهلال عربستان افزود: الهلال تیمی تاکتیکی است و خوب فوتبال بازی می کند و یکی از تیم های خوب خلیج فارس است.

سرمربی تیم فوتبال استقلال با اشاره به ویژگی های فنی تیم الهلال افزود: بازیکن شماره 24 در جناح چپ این تیم بسیار خطرناک است و در بازی گذشته تیم استقلال را اذیت کرد اما در مقابل ما با بازی پژمان منتظری توانستیم تاکتیک این بازیکن را پوشش دهیم.

وی تصریح کرد: به بازیکنان گوشزد کرده ایم که بازی قبلی با الهلال را به تاریخ بسپارند و به فکر این بازی باشند.

قلعه نویی افزود:‌مجیدی در این بازی به علت مصدومیت حضور ندارد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال از پرداخت پاداش و مبلغ قرارداد بازیکنان خبر داد.

وی هواداران تیم استقلال را در دیدار امروز یار نخست تیم دانست و افزود:‌ هواداران می توانند انگیزه بازیکنان هر دو تیم را بالا ببرند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال همچنین تاکید کرد: اگر غرور بر ما حاکم شود در این دیدارمشکل خواهیم داشت اما اگر تاکتیکی فکر کنیم می توانیم نتیجه بگیریم.

سرمربی الهلال: سعی می‌کنیم با دست پر از زمین خارج شویم

سرمربی تیم فوتبال الهلال عربستان گفت: فردا سعی می کنیم با دست پر از زمین بیرون بیاییم.

زلاتکو دائیج در نشست خبری پیش از دیدار تیمش با استقلال افزود: ما در بازی گذشته با تیم استقلال بازی خوبی را به نمایش گذشتیم و مقابل این تیم قدرتمند ظاهر می شویم و سعی می کنیم با دست پر از زمین بیرون بیاییم.

وی گفت: این آخرین فرصت تیم ماست و ما باید این بازی را ببریم و یا حداقل یک امتیاز بازی را بگیریم.

سرمربی الهلال با اشاره به صعود کننده از این دوره از رقابت ها گفت: استقلال و الهلال از این گروه صعود خواهند کرد.

در ادامه این نشست خبری بازیکنان تیم الهلال در زمین چمن استادیوم آزادی به تمرین پرداختند.

در ادامه مسابقات لیگ قهرمانان فردا نیز از گروه یک ،‌ تراکتورسازی ایران و الشباب عربستان ساعت 20 در ورزشگاه یادگار امام تبریز دیداردارند همچنین دیگر دیدار این گروه را الجزیره و الجیش ساعت 20:10 به وقت تهران برگزار خواهند کرد و از گروه 3 ، الاهلی عربستان و فولاد مبارکه سپاهان ایران ساعت 22:15 در جده مقابل هم به میدان می روند و دیگر بازی این گروه را الغرافه و النصر ساعت 20 برگزار خواهند کرد.

کد خبر 208182
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز