همشهری آنلاین: رئیس جمهور موقت ونزوئلا متعهد شد دولتش تمام تلاش خود را برای مبارزه با فساد به کار بندد.

نیکولاس مادورو

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، این در حالی است که انریکه کاپریلس، رقیب انتخاباتی نیکولاس مادورو، رئیس جمهور موقت ونزوئلا در روزهای گذشته حزب حاکم را به غارت ثروت‌های نفتی ونزوئلا متهم کرده است.

بر اساس گزارش خبرگزاری رویترز، فساد یکی از اصلی‌ترین مشکلاتی است که از دوران ریاست جمهوری هوگو چاوز، رئیس جمهور فقید ونزوئلا در این کشور وجود داشت.

نتایج آخرین نظرسنجی‌ها در ونزوئلا نشان می‌دهد مادورو خواهد توانست در انتخابات پیش‌ رو با اختلاف قابل توجهی پیروزی را از آن خود کند و گوی سبقت را از کاپریلس برباید.

نتایج این نظرسنجی‌ها در حالی مطرح می‌شود که منتقدان اپوزیسیون ونزوئلا در سال‌های گذشته چاوز را به گسترش رشوه خواری در میان اعضای دولت متهم کردند.

مادورو که چاوز پیشتر او را به عنوان جانشین خود معرفی کرده بود، اعلام کرد: من فساد را هر جا که باشد مورد پیگرد قرار می‌دهم و تمام زندگی خود را در صورت نیاز برای مبارزه با فساد صرف خواهم کرد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: ما چالش‌های بسیاری را برای مقابله با فساد و خودخواهی برخی مقام‌ها در دولت پیش رو داریم؛ مقام‌هایی که از مشکلات مردم چشم می‌پوشند.

کاپریلس در روزهای اخیر متعهد شده که برای مبارزه با افرادی که فاسد هستند اقدام جدی به عمل آورد.

کد خبر 208091
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آمریکا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز