دوشنبه ۱۹ فروردین ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۴
۰ نفر

همشهری آنلاین: انریکه کاپریلس نامزد جناح مخالف ونزوئلا در انتخابات ریاست جمهوری در حضور هوادارانش مدعی شد که وی پیروز انتخابات خواهد بود.

انریکه کاپریلس نامزد جناح مخالف ونزوئلا

به گزارش ایرنا این در حالی است که نظر سنجی ها نشان می دهند که نیکلاس مادورو معاون هوگو چاوز رئیس جمهوری فقید ونزوئلا به راحتی به عنوان جانشین وی انتخاب خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فرانسه از کاراکاس ، کاپریلس روز یکشنبه حضور صدها هزار از هواداران جناح مخالف را در خیابانهای پایتخت نشانه تغییر موج انتخابات به نفع خود دانست.

فرماندار چهل ساله ایالت میراندا به رغم آن که نظر سنجی ها حکایت از فاصله بیست امتیازیش با مادورو دارند خطاب به جمعیت حاضر گفت: امروز ما در حال پیروزی در این رقابت هستیم .

مادورو 50 ساله راننده سابق اتوبوس و معاون سابق ریاست جمهوری پیش از مرگ چاوز در ماه گذشته براثر بیماری سرطان به عنوان جانشین مورد نظر وی معرفی شد.

رهبران جناح مخالف ونزوئلا می گویند مادورو از همدردی برای چاوز به نفع خود بهره برداری کرده و از ابزار سیاسی دولتی رییس جمهوری فقید برای تقویت تبلیغات مبارزاتی اش سودجسته است .

کاپریلس که به دلیل حمایت قوی در کاراکاس از وی پیروزی در انتخابات را دست یافتنی می داند همچنین از طرفداران چاوز خواست به وی رای دهند چرا که مادورو چاوز نیست و خود وی با رئیس جمهوری فقید ضدیتی نداشته است.

کد خبر 207984
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آمریکا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز