همشهری آنلاین: شب دوم از دور رفت مرحله یک چهارم نهایی رقابتهای لیگ قهرمانان با پیروزی قاطعانه رئال مادرید مقابل گالاتاسرای و تساوی مالاگا مقابل دورتموند به پایان رسید.

رئال مادرید

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم فوتبال رئال مادرید در حضور بیش از 70 هزار تماشاگر ورزشگاه سانتیاگو برنابئو موفق شد در یک بازی کاملا برتر با نتیجه 3 بر صفر میهمان خود گالاتاسرای را از پیش رو بردارد.

در این دیدار ابتدا کریس رونالدو در دقیقه 9 بازی روی پاس مسوت اوزیل در محوطه جریمه صاحب توپ شد و با یک ضربه چیپ تماشایی توپ را از روی دستان فرناندو موسلرا وارد دروازه گالاتاسرای کرد تا رئال یک بر صفر پیش بیفتد.

در دقیقه 29 بازی بود که ارسال مایکل اسین در محوطه جریمه به کریم بنزما رسید و او با ضربه‌ای دقیق گل دوم شاگردان ژوزه مورینیو را به ثمر رساند.

در نیمه دوم گونزالو هیگواین که به جای بنزما وارد زمین شده بود ارسال ژابی آلونسو را با یک ضربه سر تماشایی برای سومین بار درون دروازه گالا قرار داد تا رئال یک پیروزی مطمئن و شیرین خانگی را کسب کند و کار آسانی برای دیدار برگشت که سه شنبه هفته آینده در استانبول برگزار خواهد شد داشته باشد.

در دیگر دیدار چهارشنبه شب دورتموند در حضور بیش از 35 هزار تماشاگر ورزشگاه لاروسالدا به مصاف میزبان خود مالاگا رفت اما تلاش دو تیم با وجود داشتن موقعیت‌های گلزنی فراوان در پایان سودی نداشت و بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.

این نتیجه بدون شک به سود دورتموندی خواهد بود که در دیدار برگشت در ورزشگاه پر از تماشاگر سیگنال آیدونا پارک میزبان حریف اسپانیایی خود خواهد بود.

کد خبر 207271
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز