مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۱۲ فروردین ۱۳۹۲ - ۱۷:۱۵
۰ نفر

همشهری آنلاین: سخنگوی شهرداری تهران از آمادگی کامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز برای ارائه خدمات لازم به شهروندان در سطح بوستان‌ها در روز طبیعت 13 فروردین ماه خبر داد و گفت:

برنامه‌های متنوع فرهنگی، هنری و اجتماعی توسط سازمان فرهنگی هنری شهرداری و معاونت اجتماعی فرهنگی در سطح بوستان های پایتخت در روز طبیعت اجرا خواهد شد.

دکتر سید محمد هادی ایازی در گفت و گو با خبرنگار "تهرا ن سما" در مورد اقدامات شهرداری تهران به مناسبت روز 13 فروردین ماه، روز طبیعت اظهار کرد: یکی از روزهایی که در طول سال مردم به طور گسترده در بوستان ها جمع می شوند روز 13 فرورردین ماه روز طبیعت است .

وی در ادامه با اشاره به وجود بیش از دو هزار بوستان در سطح شهر، عنوان کرد: خوشبختانه هم اکنون سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری تهران خود را برای ارائه خدمات لازم در روز طبیعت برای همشهریان آماده کرده است.

سخنگوی شهرداری تهران از اجرای برنامه های مختلف فرهنگی هنری توسط سازمان فرهنگی شهرداری تهران در سطح بوستان های پایتخت در روز طبیعت خبر داد و افزود: معاونت اجتماعی فرهنگی شهرداری تهران نیز برنامه های متنوع گوناگونی برای روز طبیعت پیش بینی کرده که در سطح بوستان ها به اجرا در می آورد.

ایازی در ادامه با بیان اینکه پیش بینی ما این است که استقبال زیادی از بوستان های سطح شهر در این روز خواهیم داشت، از هموطنان خواست تا در حفظ فضای سبز بوستان ها کوشا باشند و به نحوی برخورد کنند تا زمینه بهره برداری بیشتر از فضای سبز شهر فراهم آید.

اجرای پروژه های عمرانی شهر در ایام نوروز تعطیل نشد

سخنگوی شهرداری تهران در بخش دیگری از سخنانش در مورد اجرای پروژه های عمرانی در پایتخت در سال جدید تاکید کرد: اجرای پروژه های عمرانی سطح شهر هیچگاه با تعطیلی رو به رو نشد.

بهره برداری از بزرگراه امام علی(ع) و بزرگراه طبقاتی صدر در بهار امسال

وی اضافه کرد: در ماه‌های آتی نیز بهره برداری از پروژه های امام علی(ع) و بزرگراه طبقاتی صدر را خواهیم داشت.

معاون اجتماعی فرهنگی شهرداری تهران در بخش دیگری از سخنانش در خصوص استقبال شهروندان تهرانی از برنامه های نوروزی نیز خاطرنشان کرد: تنها در شش روز اول نوروز، برج میلاد پذیرای بیش از 160 هزار نفر و باغ موزه قصر 30 هزار نفر بودند.

بازدید بیش از 160 هزار نفر از برج میلاد، تنها در شش روز اول نوروز

ایازی افزود: این استقبال خوب نشان دهنده این است که که اگر ما بتوانیم بستر سازی مطلوبی در حوزه گردشگری به عمل آوریم ، قطعا مردم استقبال می کنند.مهم این است که مدیرانی که متولی این موضوع هستند بسترسازی های لازم را فراهم آورند.

فعالیت سرای محلات در ایام نوروز

وی با شاره به فعالیت سراهای محلات در ایام نوروز، عنوان کرد: شهروندان می توانستند با مراجعه به سرای محلات در تورهای گردشگری تهران شرکت کرده و در بین 16 مسیر انتخاب شده هر مسیری که علاقمند بودند را انتخاب کرده و در تورهای مورد نظر حضور یابند.

بنا بر این گزارش، مدیر عامل برج میلاد نیز در مورد برنامه های برج میلاد در روز طبیعت چندی پیش به اجرای اقداماتی نظیر آزاد سازی ماهی قرمز و ریختن آنها در حوضچه های ویژه اشاره کرد و افزود : ماهی قرمز 20 تا 40 سال عمر می کند و از آن جایی که برج میلاد اولین برجی است که برنامه راهبردی داشته و قرار است 400 سال عمر کند این ماهی ها در حوضچه های برج میلاد نگهداری خواهند شد.

کد خبر 206971
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز