همشهری آنلاین: سرمربی تیم فوتبال الاهلی عربستان گفت: به نظرم بهترین و تأثیرگذارترین بازیکنان سپاهان، خلعتبری و جواهیر سوکای هستند.

الاهلی عربستان

به گزارش خبرگزاری فارس، الکس سرمربی تیم فوتبال الاهلی عربستان در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار این تیم مقابل سپاهان در اصفهان، گفت: سپاهان تیم بسیار خوبی است و بازیکنان بسیار خوبی هم دارد و ما سعی می‌کنیم حداکثر امتیاز را از بازی فردا مقابل این تیم به دست آوریم.

وی همچنین گفت: برونو سزار بازیکن برزیلی و جدید این تیم 2 ماه است که به جمع ما اضافه شده و پیش از این در تیم بنفیکای پرتغال بازی کرده است. این بازیکن به دلیل اینکه تنها 2 ماه است به الاهلی آمده به خاطر بازی در حوزه خلیج فارس و شرایط آب و هوایی هنوز به آمادگی کامل نرسیده است و کمی وقت نیاز دارد که به آمادگی کامل برسد و مطمئنا پس از رسیدن به آمادگی کامل دوران خوبی را در الاهلی خواهد داشت.

الکس در ادامه در خصوص بازی فردا و نظر خود راجع به این بازی گفت: نمی‌خواهم پیشگویی کنم، ولی سپاهان تیم خوبی دارد که از هافبک‌های قدرتمندی تشکیل شده است و اگر بتوانیم خط هافبک این تیم را متوقف کنیم به نتیجه می‌رسیم.

سرمربی الاهلی راجع به مسابقه فردا و بهترین بازیکن سپاهان از نظر ایشان، اظهار داشت: به نظرم بهترین و تأثیرگذارترین بازیکنان سپاهان، خلعتبری و جواهیر سوکای هستند.

وی همچنین در خصوص سابقه مربیگری خود نیز گفت: برای دومین بار است که مربی الاهلی می‌شوم و به خاطر سن و سال کمی که دارم، هنوز تجربه زیادی بدست نیاورده‌ام. البته در یک تیم از صربستان نیز مربیگری کرده‌ام.

همچنین در این کنفرانس عماد الحسنی مهاجم تیم فوتبال الاهلی نیز گفت: فردا بازی آسانی نخواهیم داشت ولی ان‌شاءالله با انجام یک بازی خوب نتیجه راضی‌کننده‌ای را به دست خواهیم آورد.

دیدار تیم‌های فوتبال سپاهان اصفهان و الاهلی امارات در دور سوم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا فردا ( سه‌شنبه 13 فروردین) از ساعت 20:30 به میزبانی سپاهان برگزار می‌شود.

سپاهان هم‌اکنون با 3 امتیاز از 2 بازی در رده دوم جدول رده‌بندی گروه سوم این رقابت‌ها جای دارد و الاهلی با 6 امتیاز از 2 بازی صدرنشین است.

کد خبر 206956
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز