همشهری آنلاین: خواهر عسل بدیعی گفت: هنوز جواب آزمایشات خواهرم اعلام نشده و ایشان در کما است. نتیجه آزمایشات امروز اعلام می‌شود اما هنوز دکتر از مرگ مغزی عسل حرفی نزده است.

عسل بدیعی

غزل بدیعی در گفت و گو با سینماپرس گفت: شایعات بسیاری در رسانه ها منتشر شده که من همه را تکذیب می کنم. خواهرم بر اثر مسمومیت دارویی به کما رفته و امیدوارم به سطح هوشیاری بازگردد.

وی با ابراز تاسف از احتمال بروز مرگ مغزی در خواهرش ادامه داد: اگر نتیجه آزمایشات نشان دهد عسل مرگ مغزی شده یکی از آرزوهای وی همواره این بود که اعضایش را اهدا کند اما دوست ندارم به هیچ وجه در این شرایط به این موضوع فکر کنم.

در خبرهای مختلف صبح امروز اعلام شد که عسل بدیعی؛ بازیگر سینما مرگ مغزی شده است و خواهر این بازیگر قصد دارد متنی را در تکذیب این خبرها منتشر کند.

همچنین مسئوول بخش آی سی یو بیمارستان لقمان مرگ عسل بدیعی را تکذیب کرد و گفت تنها مرگ مغزی وی تایید شده است.

سینماپرس در این رابطه نوشت: طی تماس تلفنی خبرنگار ما با بخش آی سی یو بیمارستان لقمان مسوول این بخش مرگ عسل بدیعی را تکذیب کرد و گفت: پزشکان مرگ مغزی وی را تایید کرده اند.

عسل بدیعی یازدهم فروردین ماه دچار مسمومیت دارویی شد و هم اکنون در کما به سر می برد.

خواهر وی در گفت و گو با سینماپرس گفت: یکی از آرزوهای عسل همواره این بود که اعضایش را اهدا کند.

گفتنی است تله فیلم «به سلامت بانو» به کارگردانی عباس رافعی امروز از شبکه نمایش پخش شد. در این فیلم عسل بدیعی نقش زنی را ایفا می کند که مدت زیادی از عمرش باقی نمانده است.

کد خبر 206943
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز