همشهری آنلاین: مدیرعامل باشگاه گسترش فولاد تبریز گفت: حضور در جمع 10 تیم اول لیگ برتر فوتبال در فصل آینده هدف این باشگاه است.

گسترش فولاد تبریز

تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز با کسب تساوی برابر ابومسلم خراسان درلیگ دسته اول، به عنوان اولین تیم جواز حضور در فصل آینده لیگ برتر را به دست آورد.

غلامرضا سمندر به ایرنا گفت: برای حضوری موفق در لیگ برتر، تیم هم از نظر بودجه و هم از نظر برنامه‌ریزی باید بهتر از قبل عمل کند تا بتواند حرفی برای گفتن در این رقابت‌ها داشته باشد.

وی اضافه کرد: برنامه مدون و کاملی در این خصوص به هیات مدیره باشگاه ارائه کرده‌ایم و منتظر تصمیم هیات مدیره در این زمینه هستیم.

سمندر گفت: نمی‌خواهیم حضور در لیگ برتر هدف نهایی باشگاه باشد، بلکه می‌خواهیم در سال اول حضورمان در این رقابت‌ها در جمع 10 تیم بالای جدول قرار گرفته و از جایگاه فوتبال تبریز دفاع کنیم.

وی افزود: هیات مدیره باشگاه به طور قطع از حضور تیم در لیگ برتر حمایت می‌کند و بر اساس برنامه‌ای که ارائه کرده‌ایم در خصوص بودجه فصل آینده تیم تصمیم گیری خواهد کرد.

سمندر گفت: تیمی که در لیگ برتر با بودجه 10 میلیاردی بسته می شود با تیمی که بیش از این هزینه می‌کند تفاوت‌هایی خواهد داشت از این رو منتظر تصمیم نهایی هیات مدیره در روزهای آینده هستیم تا نسبت به بستن تیم اقدام کنیم.

کد خبر 206831
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز