همشهری آنلاین: تهیه‌کننده سریال «پایتخت2» از فراهم‌کردن خانه و پرستار برای ادامه مداوای عوامل سانحه‌دیده این سریال خبر داد و گفت «همه هزینه‌های بهبود این دو همکار » را متقبل شده است.

سریال پایتخت

کافه‌ سینما نوشت: الهام غفوری تهیه‌کننده سریال پایتخت 2 از بهبود شرایط جسمانی جواد باقری و حسن کریمی از عوامل تدارکات سریال «پایتخت2» که در سانحه رانندگی در جاده سیرجان (در راه بازگشت از قشم) دچار آسیب‌دیدگی شده بودند خبر داد.

تهیه‌کننده سریال «پایتخت2» گفت: پزشک معالج جواد باقری و حسن کریمی بعد از گذشت 6 روز، دستور ترخیص این دو را از بیمارستان رازی فیروز کرمان صادر کرد و از ما خواست درمان آنها را در خارج از بیمارستان ادامه دهیم؛ چرا که معتقد بود بستری بودن در بخش عفونی بیمارستان باعث تشدید بیماری آنها می‌شود.

غفوری تصریح کرد: ما خانه‌ای را واقع در بلوار ارتش برای استراحت و درمان آنها در نظر گرفتیم و پرستاری را استخدام کردیم تا به شکل شبانه‌روزی از سانحه‌دیدگان مراقبت کند.

او افزود: خوشبختانه حال مجروحان رو به بهبود است و با وجود آسیب‌های جدی که آقایان باقری و کریمی دیده‌اند و از ناحیه پا مجروح شده‌اند، امید می‌رود بعد از گذشت مدتی، بتوانند سلامتی‌شان را به دست آورند.

تهیه‌کننده سریال «پایتخت2» تصریح کرد: چون حادثه به وجود آمده در محیط کار نبوده و در جاده رخ داده است، در این شرایط نمی‌توانستیم از بیمه کار استفاده کنیم و به همین خاطر کلیه هزینه‌ها را تا به امروز شخصا پرداخت نموده‌ام، چرا که بیشتر از مسائل مالی و بیمه، سلامتی این دو همکارم برایمان در اولویت قرار داشت و در آینده و در فرصت بهتر، پیگیر مسائل مربوط به بیمه آنها می‌شویم.

غفوری اضافه کرد: ما تا بهبود کامل عزیزان و دستیابی آنها به سلامتی، کلیه هزینه‌های آنها را بر عهده می‌گیریم و امیدواریم با کمک علم پزشکی و استفاده آنها از پای مصنوعی و ... بتوانند باز هم به عرصه کار در فیلم و سریال بازگردند.

تهیه‌کننده سریال‌های «دیوار» و «زیر هشت» به برنا هم گفت: زمانی که خبر این حادثه به گوش مدیران صداوسیما رسید، آنها نسبت به حال همکاران ما بسیار مسئولانه عمل کردند و شخص آقای ضرغامی رئیس رسانه ملی هم مدام جویای حال این دو هستند.

بر اساس این گزارش یکی از عوامل سریال پایتخت در این سانحه پای خود را از دست داده است.

کد خبر 206677
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز