شنبه ۸ اردیبهشت ۱۳۸۶ - ۱۲:۰۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نشست‌های تخصصی با موضوعات کتاب در حوزه پایداری، فلسفه و خانواده را در سرای اهل قلم، در بیستمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران برگزار می‌کند.

معاون فرهنگی سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران ، ضمن اعلام این مطلب اظهار داشت: برگزاری نشست‌های نقد ادبیات پایداری، بررسی کتاب‌های حوزه فلسفه، خانواده و همچنین وضعیت نشر در کشور از جمله برنامه‌های سازمان فرهنگی هنری در نمایشگاه کتاب است که با حضور کارشناسان و دست‌اندرکاران نشر برگزار می‌شود.

متولیان نمایشگاه بین‌المللی کتاب را فرصت مناسبی برای بررسی و ارتقای وضعیت نشر دانست و افزود: این نمایشگاه به عنوان یکی از مؤثرترین دستاوردهای فرهنگی کشور در رشد و ارتقای فرهنگی، بازنمایشی از قابلیت‌ها و امکانات عرضه شده و نیز رخدادهایی است که در عرصه نشر جریان دارد.

وی در ادامه اختصاص فضای مستقل برای برگزاری هر چه بهتر نمایشگاه را از ضروریات شایسته توجه مسئولان فرهنگی عنوان کرد و گفت: حمایت جدی و مستمر دستگاه‌های مسئول از ناشران و نشر می‌تواند در بهبود وضعیت انتشار کتاب و در نتیجه ارتقاء سطح فرهنگی جامعه تأثیر بسزایی داشته باشد.

گزارش روابط عمومی معاونت فرهنگی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران حاکی‌است این سازمان با هدف حمایت از ناشران و اصحاب قلم در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با برگزاری نشست‌های تخصصی، نکوداشت اهالی علم و فرهنگ، فعال‌کردن‌80 کتابخانه تحت پوشش سازمان و توزیع بسته‌های فرهنگی حضور خواهد‌ داشت.

بیستمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران 12 تا 22 اردیبهشت ماه در مصلای تهران برگزار می‌شود.

کد خبر 20648

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز