پنجشنبه ۸ فروردین ۱۳۹۲ - ۰۷:۰۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: بر اثر خشونت‌های پراکنده‌ای که روز چهارشنبه در شماری از شهرهای عراق رخ داد پنج نفر کشته و 31 نفر زخمی شدند.

خشونت‌های پراکنده در عراق

واحد مرکزی خبر نوشت: یک منبع در پلیس عراق به خبرگزاری شین هوا گفت: در حمله افراد مسلح به یک خودروی غیرنظامی حامل گروهی از سربازان که در مسیر حرکت به سوی خانه های خود در بغداد بودند یک سرباز کشته شد و هفت نفر دیگر زخمی شدند.

این منبع افزود یک گروه از پلیس فدرال توانست یک فرد مسلح را هنگام جاسازی بمب کنار جاده ای در غرب موصل به قتل برساند و جسد این فرد برای شناسایی هویت وی به بیمارستان منتقل شد.

افراد مسلح ناشناس به خانه یک نیروی پلیس در شهرک « حمام العلیل » در بیست و پنج کیلومتری جنوب موصل یورش بردند و وی را ترور کردند.

بر اثر انفجار بمب در مسیر گشتی پلیس در محله « الضباط » در شرق موصل نیز دو نیروی پلیس زخمی شدند. نیروهای امنیتی، چهارده نفر را به اتهام دست داشتن در اقدامات تروریستی در موصل بازداشت کردند.

افراد مسلح ناشناس با استفاده از سلاح مجهز به صدا خفه کن یک سرباز ارتش عراق را نزدیک خانه اش در منطقه « الطارمیه » در چهل کیلومتری شمال بغداد ترور کردند.

یک منبع در پلیس استان صلاح الدین در شمال بغداد گفت: بیست و دو نفر نیز بر اثر انفجار یک خودرو بمبگذاری شده نزدیک خانه یک افسر اطلاعات عراق در شهرک دجله در سی کیلومتری جنوب تکریت مرکز استان صلاح الدین زخمی شدند.

کد خبر 206446
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز