همشهری آنلاین: تردد انواع تریلرو کامیون به استثنای حاملین مواد سوختنی و فاسد شدنی از ساعت 7 تا 24 روزهای چهارم و پنجم فروردین در محورهای سلفچگان به قم، جاده قدیم کاشان به قم و جاده قدیم تهران به قم ممنوع است.

به گزارش خبرنگار مهر، براساس گزارش مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک نیروی انتظامی، عبور و مرور انواع موتور سیکلت در ایام اجرای طرح نوروزی در تمامی آزاد راه‌ها، بزرگراهها و جاده‌های اصلی برون شهری ممنوع است. تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت کماکان در محور کرج چالوس و بالعکس و تردد انواع تریلر در محور هراز ممنوع است.

تردد انواع کامیون و کامیونت به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 12 روز 24 اسفند ماه 91 تا ساعت یک بامداد روز دوشنبه پنجم فروردین 92 از تهران به طرف آمل و بالعکس ممنوع است.

تردد انواع تریلرو کامیون به استثنای حاملین مواد سوختنی و فاسد شدنی از ساعت 12 روز پنج شنبه 24 اسفند تا ساعت 24 روز 5 فروردین ماه از تهران به طرف قائم شهر و برعکس ممنوع است.

همچنین تردد این وسایل نقلیه به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی تا ساعت یک بامداد پنجم فروردین از قروین به رشت و بالعکس ممنوع است.

تردد این وسایل نقلیه از ساعت 7 تا 24 روزهای 27 تا سی ام اسفند ماه 91 در محورهای مشهد قوچان، مشهد نیشابور و سبزوار و بانه، سقز، سنندج و مریوان، گلوگاه، گرگان و جنگل گلستان، ایذه، شهرکرد، بهبهان، گچساران نورآباد، یاسوج، بابامیدان و بندرعباس سیرجان ممنوع است.

تردد این وسایل نقلیه از ساعت 7 تا 24 روزهای چهارم و پنجم فروردین در محورهای سلفچگان به قم، جاده قدیم کاشان به قم و جاده قدیم تهران به قم ممنوع است.

تردد انواع کامیون های کمپرسی حامل سنگ و مصالح ساختمانی از ساعت 7 روز 27 اسفند 91 تا ساعت 24 روز پنجم فروردین 92 در محورهای اصلی اصفهان و بوشهر ممنوع است.

تردد انواع وسایل نقلیه باری سنگین به غیر از حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی، از ساعت 15 تا 20 روزهای 24 تا 30 اسفند در محورهای زابل زهدان، زاهدان نهبندان و زاهدان خاش ممنوع است.

کد خبر 205886
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ثبت نام و قیمت خودرو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز