همشهری آنلاین: سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در ادامه دعوت از بازیکنان ایرانی الاصل شاغل در لیگ های معتبر دنیا، این بار یک جوان 20 ساله را از سوئد به اردوی این تیم دعوت کرد.

william

به گزارش خبرگزاری مهر، ویلیام آتشکده، بازیکن ایرانی الاصل مقیم سوئد که در تیم اوبروی سوئد بازی می کند به تیم ملی دعوت شد. آتشکده که سابقه بازی در تیم ملی زیر 19 سال سوئد را در کارنامه خود دارد و از دوره جوانان خود در تیم گوتنبورگ سوئد بازی می کند، ساعت 02:40 بامداد سه شنبه وارد دوبی شد. وی 20 سال سن دارد و در پست مهاجم بازی می‌کند.

کارلوس کی روش که برای پیدا کردن بازیکنانی ایرانی الاصل در لیگ‌های مختلف اروپایی سفرهای زیادی انجام داده بود، در دوران حضورش در فوتبال ایران بازیکنانی چون اشکان دژاگه، رضا قوچان نژاد، دانیال داوری و امید نظری را به اردوی تیم ملی کشورمان دعوت کرده است که در بین آنها دژاگه بهترین عملکرد را داشته و در نظرسنجی صورت گرفته از سوی مردم به عنوان بهترین بازیکن سال فوتبال ایران نیز انتخاب شد.

تیم ملی فوتبال ایران که خود را برای دیدار برابر کویت در روز ششم فروردین ماه و در چارچوب رقابت های مقدماتی جام ملت های آسیا آماده می کند، از روز 28 اسفندماه اردوی آماده سازی اش را در باشگاه ایرانیان دبی آغاز کرده است.

 

کد خبر 205849
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز