شنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۱ - ۰۹:۵۳
۰ نفر

همشهری آنلاین: امیرزاده اعلام کرد:در سومین دوره جشنواره فرهنگی ـ هنری خلیج فارس که یکی از مصوبات هیات دولت به استان هرمزگان است، درتلاش هستیم تا علاوه بر کشورمان در 10 کشور دیگر نیز برگزار شود.

خلیج فارس

به گزارش ایلنا، وی با بیان اینکه سومین دوره از جشنواره فرهنگی ـ هنری خلیج فارس به صورت بین‌المللی برگزار خواهد شد، گفت: با توجه به تاکید سیدمحمد حسینی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی مبنی بر «ضرورت برگزاری جشنواره خلیج فارس در خارج از کشور» بخشی از این دوره از جشنواره با همت سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، وزارت امور خارجه و یک موسسه بین المللی در خارج از کشور برگزار می‌شود.

دبیر سومین جشنواره فرهنگی ـ هنری خلیج فارس افزود: اکنون در حال رایزنی با سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و وزارت امور خارجه برای تعیین حدود ۱۰ کشور به عنوان میزبان سومین دوره از جشنواره فرهنگی ـ هنری خلیج فارس هستیم.

وی خاطر نشان کرد امیدواریم بتوانیم اسامی کشورهای میزبان بعد از قطعی شدن در ایام عید نوروز اعلام می‌شوند.

مشاور فرهنگی استاندارهرمزگان در پایان گفت: با برگزاری جشنواره فرهنگی ـ هنری خلیج فارس می‌کوشیم تا در عرصه بین‌الملل از هویت خلیج فارس حمایت کنیم و همچنین زمینه‌های معرفی آن به جهانیان را فراهم کنیم.

سومین جشنواره بین‌المللی فرهنگی ـ هنری خلیج فارس اول تا دهم اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۲ در سراسر کشور و مراسم پایانی در استان هرمزگان برگزار می‌شود.

 

کد خبر 205516

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز