همشهری آنلاین: باشگاه سایپا ضمن انصراف از حضور در دیدار رده‌بندی لیگ برتر، با انتشار بیانیه‌ای فعالیت و سازندگی در رشته والیبال را متوقف کرد.

volleyball

شرکت فرهنگی ورزشی سایپا با انتشار بیانه‌ای خطاب به جامعه ورزش کشور، ضمن انصراف از حضور در دیدار رده‌بندی لیگ برتر سال 91، کناره‌گیری خود را از انجام هرگونه فعالیت ورزش قهرمانی در رشته والیبال اعلام کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت فرهنگی ورزشی سایپا در متن این بیانیه آمده است:

جامعه ورزش کشور، والیبال دوستان گرانقدر، اصحاب رسانه‌های ورزشی

همانگونه که مستحضرید شرکت فرهنگی ورزشی سایپا با نزدیک به ربع قرن سابقه فعالیت در عرصه ورزش کشور در رشته‌های گوناگون به امر خدمت به ورزش و ورزشکاران میهن اسلامی مشغول بوده است. در تمام این سال‌ها با طی فراز و نشیب‌های مختلف، تلاش تمامی مدیران و کارکنان این مجموعه، همگام با گروه خودروسازی سایپا متمرکز بر تولید و پرورش انسان‌هایی ارزشمند و ارزش محور بوده تا بتوانند در صحنه‌های ملی و بین‌المللی از نام و نشان ایران و ایرانی مراقبت نموده و برای این ملت همیشه در صحنه افتخار و پیروزی بیافرینند. تلاش سایپا بر این بوده که فرزندان این آب و خاک را همچون نگینی در صدف دانش و تعهد خود بپرورد و به الگوهایی از نظم و پاکی و انسان دوستی تبدیل نماید.

در این میان لزوم ایجاد بسترهای مساعد و همراهی مدبرانه از جانب مسئولین نهادهای بالادستی بر کسی پوشیده نیست و سفارش‌های اکید بزرگان کشور هم همواره بر این مطلب صحه گذارده که باید زمینه کار و فعالیت را برای سازمان‌های تربیتی و پرورشی مهیا نمود.

اینک که قابلیت‌های لازم برای برنامه‌ریزی، سازماندهی و اجرای سیاست‌های تولیدی و پرورشی در رشته پرطرفدار والیبال دچار چالش‌های غیر منطقی شده و علیرغم توصیه‌های دلسوزانه کارشناسان و خاک خوردگان ورزش، هیچ ترتیبی برای حل این مشکلات اندیشیده نمی‌شود؛ شرکت فرهنگی ورزشی سایپا با نهایت تاثر و بعد از قریب به یک دهه حضور در والیبال کشور؛ کناره‌گیری خود را از انجام هرگونه فعالیت ورزش قهرمانی در رشته والیبال اعلام داشته و تیم‌های والیبال بزرگسالان، جوانان و نوجوانان خود را منحل می‌نماید.

امیدواریم پرچم تولید و پرورش ورزشکاران ارزشمند این آب و خاک همچنان در دستان مدیرانی لایق و آگاه برافراشته باشد، چرا که شایستگی‌های جوانان ایرانی بسیار گسترده و توانمندی‌هایشان بی‌نهایت است.

 

کد خبر 205077
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز