دوشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۷:۲۷
۰ نفر

گروه اجتماعی: پس از آنکه روزنامه همشهری نقدی به خبر حذف پیک نوروزی از سال آینده نوشت و سؤال کرد چرا این تصمیم از امسال اجرایی نمی‌شود، ‌وزیر آموزش و پرورش اعلام کرد: پیک و تکالیف نوروزی دانش‌آموزان از نوروز امسال حذف شد.

مدرسه

حمیدرضا حاجی‌بابایی حذف پیک نوروزی را عیدی آموزش و پرورش به دانش‌آموزان دانست و گفت: معتقدیم خانواده نقش مهمی در تربیت فرزندان دارد، به همین دلیل دانش‌آموزان تعطیلات نوروز در کنار خانواده باشند و از این روزها در کنار خانواده لذت ببرند. وی با انتقاد از برخی سختگیری‌ها درباره پیک نوروزی افزود: درباره تکالیف نوروزی دانش‌آموزان برخی‌ کاتولیک‌تر از پاپ می‌شوند و اگر مدرسه‌ای پیک نوروزی به دانش‌آموزان داد به‌حساب ما نگذارید.

چند روز پیش فاطمه قربان، معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش از ممنوعیت توزیع پیک‌های نوروزی و تابستانی از سال تحصیلی آینده خبر داد و گفت: برنامه‌ریزی‌های گسترده‌ای برای اوقات فراغت دانش‌آموزان از سوی نهادهای مختلف در آموزش و پرورش به‌ویژه کانون‌های فرهنگی و تربیتی انجام می‌شود. همشهری دیروز در یادداشتی نوشت که وزیر آموزش و پرورش دو سال پیش مخالفت خود را با پیک‌ نوروزی اعلام کرد و چرا همچنان پیک نوروزی توزیع می‌شود، اگر به این نتیجه رسیده‌اند که پیک‌نوروزی بین دانش‌آموزان توزیع نشود چرا از نوروز امسال آن را عملی نمی‌کنند و اجرای آن را به مسئولان بعدی می‌سپارند؟

کد خبر 204985
منبع: همشهری آنلاین

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز