همشهری آنلاین: به همت مؤسسه فرهنگی هنری و انتشارات مرکز اسناد انقلاب اسلامی خاطرات آیت‌الله مهدوی کنی، رئیس مجلس خبرگان رهبری به همراه کتاب صوتی آن منتشر می‌‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی رمضانی، مدیرعامل مؤسسه فرهنگی هنری و انتشارات مرکز اسناد انقلاب اسلامی گفت: این مرکز در سال 1392 خاطرات آیت‌الله مهدوی کنی، رئیس مجلس خبرگان رهبری را به همراه کتاب صوتی آن و نیز مجموعه‌ای ده جلدی ویژه انتخابات ریاست جمهوری منتشر می‌کند.

وی با اشاره به تولید کتاب‌های صوتی برای برخی کتاب‌های منتشر شده مرکز اسناد انقلاب اسلامی با موضوع خاطرات در سال جاری افزود: در این طرح کتاب‌های پر مخاطب انتخاب می‌شوند و روایت حوادث با صدای راوی عرضه می‌شود. تاکنون کتاب صوتی خاطرات حجت‌الاسلام والمسلمین ناطق نوری و حسین سلیمانی یکی از محافظان امام خمینی (ره) منتشر شده است. در بیست‌و ششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران چاپ دوم خاطرات حجت‌الاسلام و المسلمین ناطق نوری به همراه کتاب صوتی آن عرضه خواهد شد و در سال آینده کتاب صوتی خاطرات آیت‌الله محمدرضا مهدوی کنی هم به همراه کتاب خاطرات ایشان منتشر می‌شود.

وی انتشار کتاب‌های ویژه انتخابات ریاست جمهوری در سال 1392 را یکی دیگر از برنامه‌های مرکز اسناد انقلاب عنوان کرد و گفت: در این طرح انتشار ده عنوان کتاب همانند «اصول‌گرایی در اندیشه امام خمینی(ره)، «ائتلاف‌های سیاسی در جمهوری اسلامی»، «چارچوب قانونی رقابت سیاسی از منظر امام(ره)» و «مردم سالاری از منظر مقام معظم رهبری» را در دستور کار داریم و تا انتخابات سال آینده منتشر می‌شود.

 

کد خبر 204933
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ادبیات و کتاب

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز