همشهری آنلاین: بخش آموزش اولین جشنواره فیلم و عکس همراه تهران، لوح فشرده آموزشی خود را با عنوان "چگونه با موبایل تصویر بگیریم" منتشر کرد.

پوستر جشنواره سینمایی

به گزارش همشهری آنلاین، این لوح فشرده که به صورت مولتی مدیا و با طراحی بسیار جذاب آماده شده شامل بخش های متنوعی همچون معرفی برنامه های جشنواره، آلبوم تصاویر، فیلم آموزشی کارگاه های دانشگاهی و ... است.

بخش آموزش جشنواره در این لوح فشرده امکان دانلود اپلیکیشن فوتوفن و دسترسی به سایت جشنواره را نیز فراهم آورده است تا استفاده کنندگان به سهولت مجموعه ای گسترده از اطلاعات و اخبار جشنواره همراه تهران را در اختیار داشته باشند.

در بخش کارگاه های دانشگاهی در این لوح فشرده، فیلم جلسات درس مهرداد اسکویی درخصوص عکاسی و فیلمبرداری خلاق با تلفن همراه قابل مشاهده است.

یکی از جالب ترین بخش های این نرم افزار مولتی مدیا، راهنمای تصویری استفاده از اپلیکیشن فوتوفن و همچنین راهنمای تصویری ارسال اثر به جشنواره است که دسترسی به این بخش ها را آسان می‌کنند.

این لوح فشرده از طریق کانون های سینمای دانشگاه ها و خانه سینمای دانشگاهی در اختیار دانشجویان قرار خواهد گرفت و عموم علاقمندان نیز می‌توانند از طریق دبیرخانه دائمی جشنواره فیلم و عکس همراه تهران و شماره تماس 4- 88894253 نسبت به تهیه آن اقدام کنند.

اولین جشنواره فیلم و عکس همراه تهران از 3 تا 6 اردیبهشت ماه 92 در تهران و دیگر شهرهای کشور برگزار می‌شود.

کد خبر 204870

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز